Ukens spørsmål #154

// reklamelinker

Hva tenker du om å få barn?
– Når det kommer til barn er jeg veldig frem og tilbake. Den ene dagen ser jeg for meg å få barn om noen år, mens i neste øyeblikk er jeg plutselig usikker igjen. Det eneste jeg (og Per Fredrik) vet, er at vi skal vente noen år før vi gjør noe som helst med det. Ingen av oss er klare for barn nå, da det er så mye vi fortsatt vil gjøre før vi får barn.

 

 

Har sett på den veska flere ganger, men har ikke kjøpt den, nå tror jeg snart jeg må gjøre det 🙂 Er veldig fin! Vet du om det blir plass til macbook oppi? 13 tommer.
– Tror ikke det er plass til en mac oppe i akkurat den modellen. Men om du går for modellen som er hakket større er det god plass til en macbook. Modellen jeg har finner du HER, og modellen som er større finner du HER

Jeg lurte på hva du har studert eller om du har tenkt å studere noe?
– Ja har gått videregående ferdig og fullført det. Men mer enn det har jeg ikke gjort. Jeg vurderte å gå journalist utdanning for å kunne jobbe med å skrive i mote / skjønnhetsmagasiner, men jeg tok et friår for å finne ut hva jeg ville bli, og innså at det var blogger jeg ville bli, og klarte å gjøre det til en jobb.

Hvor er de rosa putene fra?
– De har jeg kjøpt på H&M i “home” avdelingen dems. Syns de er så fine!

 

Hvor vil du være om 10 år?
– Oi, det er vanskelig å si! Jeg vil definitivt være gift med Per Fredrik, ha to barn og fortsatt jobbe som blogger. 

 

Hvilken selvbruning bruker du? Syns du alltid ser så gylden og naturlig ut!
– Takk! Jeg liker best å bruke en selvbruning som er naturlig, og som ikke blir oransj og flekkete, og jeg føler virkelig jeg har funnet min favoritt. Jeg bruker DENNE fra St. Tropez.

Hvordan takler du hate?
– I de fleste av tilfellene bare sletter jeg kommentaren så fort jeg ser de begynner å slenge dritt. Jeg gidder ikke å lese igjennom den engang. Når det kommer til drittslenging på mine egne plattformer er det noe jeg har nulltoleranse for, så der blir alltid kommentaren slettet, og ip adressen blokkert, så de ikke kan kommentere igjen. Når det kommer til drittslenging på et generelt plan tenker jeg at det sier mer om den personen enn det sier om meg. Hvis noen slenger dritt så er det som regel fordi de er misunnelige på noe jeg har fått til, eller så bare har de en dårlig dag og vil la det gå utover noen andre. 

 

Hvor stor kommer Chloe til å bli?
– Hun er 8 måneder gammel nå, så nå har hun nådd sin voksne vekt. Vekten kommer kanskje til å plassere seg litt forskjellig på kroppen hennes frem til hun blir fullt voksen. Men vektmessig er hun “ferdig” vokst nå, og nå veier hun 4,5 kg. Akkurat passe vekt for min del. Hadde følt at jeg ikke kunne tatt henne med på lange turer om hun var en del mindre, og hvis hun var en del større hadde jeg syntes at hun hadde blitt for stor for meg. 

 

 

Hvor lenge har du jobbet med YouTube?
– Jeg la ut min første YouTube video juni 2010. Det var tidenes dårligste syden video, men masse bilder og partymusikk i bakgrunn. Ikke akkurat noe wow kvalitet. Siden den gang og frem til september 2014 la jeg ut en video en sjelden gang iblant. Men høsten 2014 begynte jeg å legge ut video hver eneste onsdag, og fra da tok jeg YouTube på alvor og la mye tid og energi ned i det. 

 

Hvor mange dyr har du hatt?
– Oi, nå må jeg telle her. Hvis vi kun skal telle med dyrene som har vært mine, og ikke hele familien sin blir det sånn; 2 kaniner, 2 marsvin, 3 hunder (border collie, shih tzu og nå Papillon) og 1 katt. Kaninene og marsvinene hadde jeg når var veldig liten, så de husker jeg ikke hva het engang. Haha! Men hundene og katten var og er jeg så glade i! Katten min bor jo fortsatt hjemme hos foreldrene mine, da Per Fredrik er allergisk mot katter + at vi ikke ville flytte den vekk fra hjemmet sitt.


 

Har du et mellomnavn?
– Ja! Jeg heter Stina Marie Bakken. Mellomnavnet mitt bruker jeg virkelig aldri, og jeg har aldri følt at det navnet er “meg” hvis dere skjønner? Selv om det er et veldig fint navn. Tipper jeg kommer til å fjerne det den dagen jeg skal gifte med meg Per Fredrik. 

 

Hvor mye kostet leiligheten din på Frogner i Oslo, og hvordan fikk du råd til å bo der, og hvordan fant du ut at det var der du ville bo?
– Med alle utgifter som strøm, elektrisitet og tv inkludert, kostet den 13’000,- kr i måneden. Så den var ganske dyr. Men å bo på Frogner i Oslo er dyrt, så det må man nesten regne med. Den var forresten 38 kvm “stor”. Jeg fikk råd til å bo der fordi jeg tjener penger på bloggen, rett og slett.

Da jeg så etter leiligheter rundt i Oslo bodde jeg på Majorstua i kollektiv, og jeg så litt rundt i byen, og følte at Frogner var det stedet i Oslo som passet meg best da det var rolig, fint og trygt der. Eller, trygt og trygt, rett under meg bodde det 2 psycho narkomane som truet med å banke meg da. Så ekstremt trygt var det ikke akkurat. Haha! 

 

Er det du eller Per Fredrik som tar mest ansvar for Chloe?
– Siden det var jeg som ville ha henne er det jeg som har det meste ansvaret. Men Per Fredrik er veldig flink til å hjelpe til, så det er virkelig ikke sånn at jeg har ansvaret alene altså. 

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

PS; Husk å følge meg på Snapchat: stinablogg, for å se enda mer fra hverdagen min! 

23 kommentarer
    1. Kan ikke du og Per Fredrik lage en musikkvideo sammen på YouTube? Kanskje ikke noe seriøse greier, men for fun? Kunne vært så utrolig artig 😊

    2. Hvordan kommer bryllupet til deg og PF til å være tror du?Kan du beskrive med 5 ord?Elsker bloggen din.Du gjør dagen min lysere,inspirerer meg og er en person jeg har lyst til å møte får du virker syykt hygelig

    3. Hei!
      Jeg lurer på om du har noen tips til videoredigeringsprogram?
      Og hvordan laster du opp videoene dine på youtube? For meg som bruker speilrefleks fra canon (eos500d) tar det så innmari mange timer hvor videoen står på 0% opplastet at jeg gir opp. Finnes det et triks? 🙂

    4. Ser du for deg at du er rundt 70 år å sitter på gamle hjem å PF sitter å lager musikk videoer å du lager sminke videoer? Haha😅😂❤️

    5. Jeg lurte på hva slags skap du har i garderoben din? Vet de er fra ikea, men hva heter typen? Kan du kanskje linke de?

    6. hei Stina! elsker bloggen din! lurer på om jeg skal starte en egen blogg. men har har ingen peiling på hva jeg skal skrive om, kan du plz gi meg noen råd om blogging? elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg