Materialistisk lykke! *nye sko*

// spons + reklamelinker

Wow, noen ganger er jeg bare så glemsk! Da jeg for 1,5 uke siden var på event i Oslo med Nelly, fikk jeg med en haug nye sko hjem (lucky me!) som jeg har lovet å vise til dere. Men jeg har helt glemt det bort! Ere mulig sier jeg bare. Haha! Vel, i dag husker jeg endelig å knipse bilder av skoene, så jeg kan vise dere! 

Å få så mange skopar er virkelig amazing. Jeg er jo “litt” glad i sko, så dere kan jo tro at jeg ble glad! Jeg gleder meg så til å kombinere disse skoene med antrekk utover våren og sommeren. Mine favoritter er uten tvil de jeg har på meg på bildet over. De er seriøst de fineste skoene jeg har! Sleng på en kjole og jeg er klar for å være gjest i bryllup. Eller sleng på noen shorts eller jeans, og man er litt ekstra fin i hverdagen. I love it! 

Beige lace up – HER  //  Hvite blondesko – HER  //  Svarte pumps – HER  //  Grønne knit sko – HER 

 

Beige mesh sko – HER  // Svarte mesh sko – HER  //  Rose heels – HER  //  Sølv flats – HER

Nå gjenstår bare et problem. Få plass til alle skoene inne på walk in closet mitt. Haha! Tror virkelig ikke jeg får plass! 

9 kommentarer

Siste innlegg