Sunn lunsj på 5 minutter!

I dag fikk jeg skikkelig inspirasjon til å lage en sunn, men rask lunsj. Ofte bruker jeg altfor lang tid på å lage lunsj, og det er jo så kjedelig!

Greit å bruke god tid når det er middag, men når det kommer til lunsj (og frokost egentlig) liker jeg å lage noe som tar kort tid, men også er sunt. 

I dag ble det et knekkebrød med makrell i tomat, urter og agurk, og et knekkebrød med 2 kokte egg, salt, pepper og urter. Til drikke tok jeg 2 appelsiner i blenderen og helte i et glass med masse isbiter.

Det var altså så godt og friskt! Den lunsjen her fikk jeg i meg massevis av proteiner, omega 3, antioksidanter, fiber og mye annet som er bra for kroppen! 

Anbefaler dere virkelig å gå for denne kombinasjonen som frokost, eller som lunsj i nistepakken, eventuelt et måltid når du kommer hjem fra jobb eller trening. Det passer så bra når man trenger noe som er både sunt, raskt og veldig godt!

Nå skal jeg avgårde på trening sammen med Rebecca. I dag blir det fullkroppsstyrke på gymmet, og jeg gleder meg! 

15 kommentarer

Siste innlegg