Samler voksenpoeng!

I dag har jeg virkelig sanket inn det ene voksenpoenget etter det andre. Jeg begynte dagen med tidenes postrunde. Haha, hadde klart å fått post både i postboksen, og på 2 andre nærbutikker. Altså, hva skjer liksom? Etter en skikkelig postrunde shinet jeg opp bilen skikkelig. Her snakker vi full tank med bensin og vask! Er overraskende egentlig hvor lite jeg må fylle på bilen. Hybrid er virkelig genialt altså! Tror seriøst jeg har fylt bilen 2-3 ganger siden jeg kjøpte den, og jeg har kjørt mye!

Noe som er en liten fun fact er også at jeg har aldri vasket bil før. Så forvirrelsen var stor da jeg stod i vaskehall og skulle vaske bilen tidligere i dag. Altså, det er så mye forskjellige ting man kan spyle med at jeg skjønte nesten ikke bæret. Men bilen ble i alle fall fin og ren til slutt. Så tommel opp for det! Det så dere kanskje på snapchat? (@stinablogg)

Da jeg endelig kom hjem igjen spiste jeg en god lunsj (har fått dilla på avocado på toastet brød!), og siden det var så fint vær ute fikk jeg det plutselig for meg at jeg skulle løvblåse hele innkjørselen. Åjadda, her snakker vi handy rosablogger altså!

Burde vel sikkert egentlig betalt noen for å gjøre den jobben. I og med at det tok 3 timer og var så slitsomt! Men helt ærlig syns jeg det er gøy å gjøre slike ting en gang iblant. Det er jo en ganske stor avveksling fra å drive med bloggting. Hahah!

Følte dagen i går var hakket mer fabolous med lunsj med Rebecca og Benedicte med Chloe på fanget. Haha, den lille bærta er med overalt og det er så koselig! I skrivende øyeblikk ligger hun på fanget mitt forresten. Hun er så kosejente!

Uansett, lunsj med jentenes går var så koselig! Er så gøy å ha blitt enda bedre kjent med Rebecca og Benedicte! Begge bor jo her i Sandefjord og Tønsberg, så det er gøy med venninner som bor rett i nærheten som man bare kan stikke ut spontant med!

7 kommentarer

Siste innlegg