Uken som gikk #16

Ukens høydepunkt
– Denne uken har det vært mange høydepunkt, men å dra på førpremiere på “skjønnheten og udyret” sammen med Per Fredrik var virkelig det største høydepunktet. Lagde forresten en vlog fra hele dagen som du kan se under! 

Ukens nedtur
– På tirsdag ble jeg syk, så det var skikkelig kjipt! Hodet var helt tett og vondt, kroppen verket, halsen var så vond og drøvelen min kjentes ut som den var på størrelse med en tennisball! Heldigvis gikk det fort over igjen, så jeg var bare syk i 2-3 dager. 

 

Ukens opptur
– Å se igjen Maria Kassandra var en skikkelig opptur. Jeg har ikke sett henne siden i tidlig høst, så det var så koselig å sees igjen! Også fikk vi dratt innom både et event og spist ute sammen, så det var så koselig! 

Ukens irritasjonsmoment
– At jeg aldri klarer å få unnagjort mail fortløpende, så det hoper seg opp ut av en annen verden. På morgenen i dag våknet jeg til 92 mail jeg måtte gå igjennom, så det var rimelig seigt! 

 

Ukens innkjøp
– Det har ikke blitt så mye innkjøp denne uken. Men jeg fikk med meg 8 nye skopar da jeg var på Nelly event på onsdag. Så det var stas! Skal legge ut bilder av skoene nå til uka. Har virkelig glemt det helt bort! 

Ukens tanke
– At jeg må virkelig skjerpe meg når det kommer til kostholdet. Jeg er nødt til å spise sunnere for å gi kroppen det den trenger av næring. Det er så vanvittig viktig sånn at kroppen faktisk fungerer som den skal, og jeg ikke blir slapp og trøtt fordi jeg bare har spist dårlig mat. 

 

Ukens gullkorn
– Dansen til Rebekka på vorset i går kveld, må jeg bare regne som et gullkorn. Haha, den jenta er så morsom! Så da hun stod og danset helt på tull, og det så ut som hun var på den raven, måtte jeg virkelig bare le! 

Akkurat nå
– Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en styrkeøkt med Per Fredrik på gymmet. Så nå står Per Fredrik på kjøkkenet og leker med Chloe mens han lager litt mat, og jeg sitter supersvett i treningstøyet og er så klar for å hoppe inn i dusjen! 

 

Ukens cravings
– Pizza med fløtebunn (er ikke sikker på om det er fløte, men tror det) fra Olivia. Omg, noe så godt skal man lete lenge etter. Sykeste er at jeg smakte det for første gang på onsdag, da Maria bestilte det. Etter det har jeg hatt helt cravings på det! 

Ukens beste treningsøkt
– Til tross for at jeg har vært syk og har hatt en veldig busy uke har jeg fått skvist inn 2 styrkeøkter. Den ene kom jeg nettopp hjem fra nå. Må definitivt si at denne økten var den beste denne uken, fordi Per Fredrik var med på gymmet!

 

Hvordan har din uke vært? 

16 kommentarer
    1. Hei Stina! Vil bare si at du har en flott blogg! Og synes du er inspirerende fordi du har jobbet så hardt for å nå målet ditt og kommet dit du er i dag! Hvordan man kan jobbe for å komme seg opp som blogger? Jeg elsker å drive blogg og legger ut ca. 2 innlegg pr. dag, men har jo mye å lære både i forhold til bilder, design og det som hører med blogging 🙂 Ha en fin dag!

    2. Pizza Bianco har samme bunn som de andre men pizzasausen er laget av crème fraîche og ikke tomater 🙂 veldig lett å lage hjemme med krydder+urter, hvitløk, olivenolje og crème fraîche 🙂 lurt å for-steke bunnen før du har på sausen 🙂

    3. Hei Stina!
      Din ukens cravings, jeg tror det er det som man kaller for “hvit pizza”. I såfall finnes det finnes masse oppskrifter på det på nett.
      Ønsker deg en strålende uke! 😃

    4. Sophie Elise nevnte deg akuratt i livestreamen sin på Facebook, som en av bloggene hun leser 😀 (hun nevte bloggen din først også!) Ble stolt på dine vegne, hehe <3 Stor klem!

    5. Hei,jeg digger bloggen din!!
      Elsker å lese den, men kan du
      snart ha en sminke video igjen?
      Ikke for å mase asså.
      Eller kanskje en video der du viser dine favoritt klær/antrekk?? Eller et innlegg
      der du leser de snilleste kommentarer du har fått? Bare forslag.
      Jeg er 11 år og leser bloggen din hver
      dag!! 🙂 Misunner deg for sminken og Walk in closet! Lucky you!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg