2. dag på rad

Etter at Maria og jeg hadde vært på Nelly sko eventet i går, dro vi innom Olivia en tur for litt mat. Vi begge var skrubbsultne så det var så digg med pizza. Jeg hadde jo ikke spist siden frokost, så jeg var så sulten at jeg nesten ble kvalm.

Note to myself; påfyll kjeks stæsj i bilen. Haha. Har egentlig sånn at jeg har en haug med turbarer liggende, sånn at jeg kan spise om jeg blir sulten mens jeg kjører. Men det hadde jeg jo gått tom for. Uflaks!

Uansett, det var så koselig å se igjen Maria og spise pizza sammen! Har jo nesten ikke sett henne det siste året, så vi hadde plenty å catche up på! 

Nå skal jeg inn til Oslo igjen. 2. dag på rad det her, Haha! Per Fredrik og jeg skal inn først en tur for å møte noen av de vi jobber med igjennom YouTube, også skal vi på førpremiere på skjønnheten og udyret. Holder forresten på å vlogge dagen i dag, så ny vlog kommer ut i morgen! 

9 kommentarer
    1. JEG SKAL OGSÅ PÅ PREMIERE TIL SKJØNNHETEN OG UDYRET. Hvilket kino skal du være på? Men jeg har en annen sak å si. På YT kanalen din så står det at du er 23 år, så kan du rette det opp?

    2. Må bare si at du ligner sykt mye på den tyrkiske skuespilleren Merve Bolugur! Søk henne opp, dere er dobbeltgjengere!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg