En suite full av gratis sko!

// reklamelink + spons

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en sko-rik dag. Haha, vet ikke om det er et ord. Men det har i alle fall vært en dag full av sko! Nelly hadde et event i dag der jeg tok med venninnen min Maria Kassandra, for en skikkelig sko-dag! Nelly hadde en full suite på Tjuvholmen stappfull med alle mulige sko fra deres nye kolleksjon, og jeg ble helt forelsket i så mange av skoene! 


Rundt i hele suiten stod det sko vi kunne prøve og ta med hjem, helt gratis. Så det ble hele 8 (!!) nye par med sko på meg. Haha! Elsker sko! Nelly har forresten en “shoe week” akkurat nå, der du kan få 25% rabatt på sko om du bruker koden “NLYshoes25”. Koden gjelder alle sko fra NLY shoes. ​Klikk HER for å komme til skoene!

 

Etter litt shoe madness ble det en herlig middag ute på Olivia. Skal vise dere bilder fra den i morgen! Men nå er det virkelig på tide at jeg tar kvelden her. Er fortsatt ikke helt frisk, så kjenner det har vært en lang dag. Heldigvis har det vært gøy, så da er det jo verdt det! 

13 kommentarer

Siste innlegg