Vidunderkuren for sår hals!

Nå står jeg på farta og er klar for å reise inn til Oslo. Formen er mye bedre i dag enn hva den var i går. Eller. Etter 2 ibux og stor kopp med sitron te med honning i, er formen mye bedre. Te med ekstremt mye sitron og en ts honning, er virkelig vidunderkuren for sår hals! 

Siden jeg ikke er syk så ofte, så blir jeg veldig fort frisk igjen når jeg først blir syk, så det er jo veldig deilig. Hadde blitt gal om jeg måtte ligge rett ut i 2 uker i strekk! 

Nå skal jeg i alle fall til Oslo en tur på et event sammen med Nelly. Jeg drar sjelden inn til Oslo for eventer, siden jeg har ganske fullt skjema. Men når det kommer til Nelly er saken en annen.

Jeg jobber jo veldig mye med Nelly, og da er det gøy å reise inn på eventer med de! Jeg skal også ha med en venninne, Maria Kassandra, som det er altfor lenge siden jeg har sett sist. Så det blir veldig koselig! 


 

Nå må jeg nesten hoppe inn i bilen og kjøre avgårde så jeg ikke blir sen! 

8 kommentarer
    1. jeg var også syk forleden med en kraftig forkjølelse og ble borte fra jobb en hel uke noe som var veldig kjedelig men nå er jeg tilbake og alt som henger igjen er bare litt tett nese noe som vil gå fort over etterhvert 🙂

    2. Et godt tips for å bli kvitt forkjølelse over natten er å svelge ca 10-15 hele pepperkorn med noe å drikke. Funker som bare det! På meg var både feber og forkjølelse borte neste dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg