Derfor bruker jeg munnbind på besøk

I dag har jeg virkelig ligget flatt ut og vært i så dårlig form! Jeg kjente en liten uggen følelse av tørrhet i halsen min i går kveld, men håpet det var kun at jeg var tørst. Der tok jeg virkelig feil! Da jeg våknet på morgenen i dag var drøvelen min på størrelse med en tennisball, eller, det kjentes i alle fall sånn ut. Hodet var helt tett og fryktelig vondt, og generelt var kroppen rimelig shaky og vond. Ikke akkurat den beste starten på dagen..

 

Etter en stor kopp med varmt vann, sitron og honning var i alle fall drøvelen normal størrelse igjen. Men halsen og hodet verket ut av en annen verden. Så da var det bare å dytte nedpå en god del Ibux og Paracet så jeg kunne klare å lage en reklame video som måtte sendes inn i dag. Oh yes, dere leste riktig. Er ikke noe som heter sykemelding når man er blogger… Er vel den eneste skikkelige negative tingen med å være blogger. Er en grunn til at jeg bruker munnbind om jeg må til venner / familie som er syke. Haha. Ja jeg er livredd for å bli syk. Nå kjenner jeg virkelig hvorfor! For det her er ikke noe gøy akkurat!

Forhåpentligvis er jeg i bedre form i morgen så jeg kan dra til Oslo med en venninne for et møte. Krysser virkelig fingrene for det! Nå skal jeg bare slappe av videre i senga og prøve å bli frisk!

22 kommentarer
    1. God bedring! Håper du blir frisk snart.
      Jeg lurte på en ting, hvorfor filmer du ikke slike videoer noen dager før den må sendes inn, da har du den på lager i tilfeller du skulle bli syk eller noe annent skjer

    2. Vet hvordan det er å våkne opp til en hals og et hodet som ikke spiller på lag med deg, håper du blir bra snart så du kan gjøre ting du liker å gjøre <3 Stor klem fra en ivrig leser 😉

    3. håper du kødder ang munnbind? det er helt normalt å vere syk, stina! om du ikke er syk blir du dødssyk når du først blir syk og har et jævla dårlig immunforsvar, herregud litt bakterier er bare bra for deg og meg

    4. “er da ikke noe vits i å være syk bare for å være syk”
      Det er nettopp det det er 😉
      Om du får barn noengang, hva gjør du da? Skal du skjerme dem fra alt av bakterier og sykdom? Da kommer dem til å bli dødssyke da de først kommer i kontakt med noe fordi de ikke har bygd opp en resistans.
      Så jo, det er vits i å være syk bare for å være syk!
      G’Day

    5. God bedring håper du blir frisk og rask i gjen fordi det er veldig skipt om du ikke kan gjør det du vill og det blir skipt for meg om du alderi poster nokke mer jeg liker og se arbeide du gjør for bloggen din og YouTube. God bedring håper du ikke er så syk lenge mest sansynelig er du frisk når du leser dette klem din aller største fan.
      Spørsmål: kan du legge ut lit flere vloger ut og nokken flere videoer det er litt avstand vær gang du legger ut nokke nytt. Men ilu til alt du gjør og ja. PS:Skrev sikkert litt feil og glemte ponktom men jaja
      💛💛❤️❤️

    6. Tror ikke noe på at man får dårlig immunforsvar av å ikke bli syk… Er ikke slik at hun lever totalt isolert og spriter alt fra topp til tå for å unngå bakterier.. Hun blir utsatt for andres bakterier hele tiden, bare hun går ut døra.. Så litt immunforsvar må det da være der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg