Ukens spørsmål #152

// annonselinker

Har du operert nesen? Når man sammenligner bildene fra 2012 med bildene fra nå nylig er det jo tydelig at nesen har blitt mindre. Tenker da på rett forfra. Om du ikke har operert den; hva har du gjort? 
– Oi det ser jo nesten sånn ut! Tror det er lyset på bildet som gjør at den ser ekstra bred ut, også har jeg jo forandret meg en del i ansiktet de siste 5 årene, så jeg tror nok det er grunnen. Jeg har i alle fall ikke operert nesen min.


Sportsbh – HER

 

Er bilen din bensin eller diesel? 
– Den er en hybrid bil som går på bensin. Hybrid er en blanding av el-bil og vanlig bil. Den bruker elektrisitet når den kjører på sakte. Så om jeg for eksempel står i bilkø som går ganske sakte, går den kun på elektrisitet. Den går også på elektrisitet når jeg kjører en del i byen, også stopper den motoren når jeg står i lyskryss, og starter automatisk igjen når jeg trykker inn gassen. Hybrid er jo kjent for å være veldig mye bedre for miljøet enn vanlige bensin og diesel biler, så det er en stor bonus for meg! Også er det en god del billigere å kjøre siden den bruker elektrisitet når den kjører sakte. Man trenger forresten ikke lade den, for det gjør den av seg selv når den kjører. Ikke spør meg hvordan for det har jeg ikke peiling på. Hehe! 

Genser – HER


 

Er bilen din automat eller gir?
– Den er automat. Jeg har kjørt en god del med både automat og gir, men min favoritt er uten tvil automat. Det er så deilig å slippe og gire når man kjører rundt i trafikken. 

 

Har du det bra for tiden? Du virker så lykkelig❤
– Jeg har det helt fantastisk! Jeg er nå på et punkt i livet der faktisk alt er helt bra, og jeg har alt jeg ønsker meg. Koselig at det syns at jeg er lykkelig og, for det er jeg virkelig! 

 

Du sier at din foundationen sitter kjempe bra! Selv med trening sitter den godt! Hvilken bruker du?
– Jeg bruker den HER foundationen. Den sitter helt fantastisk bra, og den sitter faktisk så godt at jeg må bruke en spesiell rens for å fjerne den. Vanlige renseservietter fungerer ikke. Hehe! Også dekker den helt fantastisk, så det er et stort pluss! 

Jeg bare lurte på hvordan kom du på navnet til hunden din. Chloe er jo et litt spesielt navn i Norge og har ikke hørt andre hunder med det navnet.
– Jeg fikk faktisk idéen om navnet for en god stund siden, da jeg så en reklame for parfymen Chloé. Da falt jeg helt pladask for navnet, og siden det er så sjeldent navn her i Norge var det ingen tvil om at det var det vi ville kalle hunden vår. 

Har du bunad eller festdrakt, i såfall; hvor ofte bruker du den?
– Nei, det har jeg ikke. Jeg er ikke så tradisjonell av meg, så jeg har aldri kjøpt hverken bunad eller festdrakt. På 17. mai kjøper jeg heller en fin kjole som jeg kan bytte på hvert år. Nesten hele familien min har jo bunad og jeg syns de er veldig flotte med det, men jeg føler ikke at bunad er helt meg. 

 

Kommer du til og vlogge lit meir nå når du har egen bil? Elsker bloggen din❤
– Så koselig at du elsker bloggen min! Ja, det er virkelig planen. Nå har jeg mye mer frihet og mulighet til å dra akkurat hvor jeg vil, uten å måtte planlegge det med Per Fredrik, så da blir det mye mer muligheter til å være med på ting som gjør at det blir litt mer morsomt å vlogge! 


Genser – HER

Når du ble 18 år flyttet du ut, hvor bodde du da? Og når du bodde i Oslo tidligere hadde du jobb uten om før du flyttet til Sandefjord? Syntes liksom at det blir litt dyrt å bo i Oslo alene hvis man ikke har fått jobb enda.
– Da jeg flyttet ut som 18 åring flyttet jeg inn på hybel i Bærum. Da hadde jeg allerede sikret meg lærlingerplass før jeg flyttet. Da jeg flyttet til Oslo som 21 åring jobbet jeg kun med bloggen. Siden jeg har en litt annerledes jobb, i og med at jeg er blogger, trenger jeg ikke skaffe meg jobb før jeg flytter et sted. Men om du skal flytte til Oslo bør du definitivt ha sikret deg en jobb før du flytter. Det er ekstremt mange om beinet i Oslo, så det å få en jobb er ikke bare-bare!

 

Fin bil! Betalte du helt selv eller hjalp Per Fredrik deg?
– Takk! Jeg betalte den selv med hjelp fra banken. De fleste har ikke akkurat 160’000,- å punge ut der og da. Så da ble det helt vanlig billån på meg. Per Fredrik var ikke innblandet i det hele tatt i dette. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kan jeg spørre et litt random spørsmål? Det seg ut som at du og PF virkelig har det fint sammen. Jeg har møtt en som jeg har det veldig fint med, og jeg føler meg så trygg og ivaretatt, men jeg er ikke forelsket. Var du hodestups forelsker da du ble sammen med Per Fredrik? Jeg har et lite håp om at forelskelsen kan komme med tiden. Jeg er forresten like gammel som deg 🙂
– Jeg var hodestups helt fra dag 1. Jeg hadde jo møtt Per Fredrik en god stund før vi begynte å treffes, og da hadde jeg allerede fått et godt øye for han. Men da vi begynte å date visste vi begge allerede at det skulle bli oss to. Nå vet ikke jeg nok om forholdet deres, så jeg tråkker litt varsomt her, men sånn som det høres ut virker det kanskje som dere er mer venner enn kjærester? 

Når begynte du med sminke?
– Jeg begynte med sminke en eller annen gang på barneskolen. Da var det litt maskara, litt pudder og lipgloss. Tipper det var i 5. eller 6. klasse jeg begynte med dette. Selv om det skal nevnes at det var kun jeg og venninnen min som brukte sminke. Hehe! 

 

Hva er dine guilty pleasures akkurat nå?
– Hmm.. Jeg tror nok jeg må si godteriet M. Det er farlig godt, og jeg syns det er så vanskelig å bare spise det i helgene. Hehe! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

23 kommentarer
    1. Kan du lage noen car vloggs hadde vært litt morsomt å ha en vlogg i uka hvor du bare kjører rundt og snakker om forskjellige temaer osv.

    2. Har du noen fler forslag til hundenavn? Og, hvordan møttes du og PF, og hvordan fant dere ut at dere skulle date?

    3. Det med at bilen din stopper i lyskrysset og starter når du trykker inn gassen, kalles for ecco, er ekstremt vanlig på nye biler. Og du kan skru den av når som helst.

    4. Hei, elsker bloggen din❤️ Hvilken you tubere ser du mest på? Og hva fikk deg til å starte med you tube??

    5. Til dette spørsmålet om forelskelse: jeg var vært sammen med kjæresten i 1 år nå, og holdt på i 1,5 år. For meg kom forelskelsen veldig sakte men sikkert. I begynnelsen var jeg usikker, i dag er jeg så forelsket, blir bare mer og mer forelsket hvor hver dag (om det er mulig), og ser for meg at han er “the one”.

    6. Hei! Jeg lurer på hvorfor du legger ut første innlegg så seint på dagen? Også kommer det gjerne to innlegg til, men tia i mellom er så liten at “det hoper seg opp” når man skal lese. Men det er TIPPTOPP at du har gjennomsnittlig 3 innlegg per dag! 😀

    7. hei! Jeg vurderer sterkt å ta hair extentions men venninene mine sier at det kommer til å ødelegge håret mitt og at heg bare burde spare d ut. Men når jeg ser på bildene dine der du ikke har extentione i ser det ikke så veldig slitt ut.. bør jeg eller bare spare?

    8. Hei Stina! Eleker bloggen din og deg!❤ Lurte bare på
      hvor og hvordan man adopterer hunder. Har utrolig lyst
      på en hund som ikke blir så stor. Har du noen bra raser?❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg