Den følelsen når hunden spyr ned bilen

// sponset opphold

Nå slapper jeg av på spa i Son og har kost meg skikkelig mye! Dagen i dag begynte med at jeg kjørte Chloe til en god venninne (Susanne) i Drammen, som skulle være barnevakt for lille bærta. Siden Susanne bor rett utenfor Drammen er det jo en liten time med bil, som ikke endte så veldig bra akkurat.

Chloe spyr en gang iblant når hun er med og kjører bil, men i dag tok hun virkelig kaka. Hun spydde seriøst like mye som et menneske gjør! Da snakker vi over halve buret og bilsetet. Jadda, flott a gitt! Skjønner ikke hvordan er så liten hund kan spy så mye…! Verste var at hun spydde seriøst 2 minutter før vi kom til Susanne. Det er så typisk det! 

Med en gang jeg kom hjem dro Per Fredrik og jeg rett til Son, for å dra på spa. På veien til Son tok vi ferje fra Horten til Moss. Ler meg halvt ihjel av hvor mye håret blåser når man står på dekk. Floker much?

Da vi endelig kom frem ventet en fantastisk flott suite på oss. Altså, den utsikten er jo bare helt magisk! 

Det er forresten på “Son Spa” vi er på akkurat nå, og her er det så herlig! Rett etter at vi hadde sjekket inn gikk vi rett ned på spaet, og der har vi vært i timesvis og bare kost oss. Skal vise dere masse bilder fra det etterpå! 

18 kommentarer
    1. Her har hundene opp gjennom årene både pisset, spydd og bæsjet i bilen. Akutt renneræv på den ene rett før tunnelen ved Tusenfryd- aldri før, eller igjen, har den tunnelen følt såååååååååå lang! Ha ha..

    2. Offf 😓Har en liten cihuhaha og den spydde og i dag😩Det var MYE🙄Jeg viste ikke at så små hunder kunne spy SÅ mye🤣Elsker deg leser bloggen din hver dag 😍Du er sykt pen😋

    3. Jeg og ei venninne snakket litt om å dra på dette hotellet. Så gøy å se at dere er der 🙂 for følge godt jeg med da, så kanskje jeg leser noe positivt om dette hotellet

    4. Hei Stina stakkars deg,så skipt, men når Cloie spyr bety det at hun er syk eller at hun har blitt bil syk. Håper du kan svare, klem elsker deg.

    5. åå! Håper dere får en bra opplevelse der! <3 jeg bor i moss og tar ferja til horten 4 ganger i uke for å komme på trening.

    6. Når hunden din spyr i bilen, bør du ta det som et hint om at du kanskje burde stoppe underveis og la hun lufte seg litt!! Du kan jo selv tenke deg å sitte lenge bilsyk før man kaster opp. Så dere burde kanskje begynne å la henne få litt pause under bilkjøringen..

    7. Lurer på om du en gang kan si ifra når du kommer til tønsberg igjen. Bor i tønsberg å har veldig lyst til å møte deg?❤

    8. For ikke å snakke om sofane :p Har vaska det trekket nok ganger, godt det er ikea 😀 Husker hunden vår var så stressa på bastø-fosen de første gangene, men nå er ho godt vane. Håper dere får et flott opphold på Son spa 😀

    9. Hvis hun fortsetter å føle seg uvell i bil kan reisesyketabletter for mennesker være et godt tips! Ene hunden vår blir alltid dårlig i bil. Spiller ingen rolle om det er 15 min eller 3 timer. Vi begynte med reisesyketablettene fra apoteket etter tips fra dyrlegen, og hun har aldri spydd siden. Doseringen er som for et barn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg