Ser ut som jeg er adoptert

I dag har jeg vært en tur i Drammen med min kjære søster Madeleine! Hun ringte meg på morgenen i dag og lurte på om jeg ville være med å spise lunsj i Drammen.

Selv om jeg har en ganske busy hverdag, syns jeg det er så viktig å ta seg tid til familie og venner, så da ble det lunsj i Drammen! Vi dro til favoritt spisestedet våres Anchas Bodega, og fikk sååå god tapas. Altså den tapas der, den blir jeg aldri lei av! 

Flotte søsteren min! Er vi ikke like? Haha, neida! Hun ligner veldig på mamma, men jeg nesten ser ut som jeg er adoptert eller byttet på sykehuset. Selv om jeg vet veeeldig godt at jeg ikke er det altså. Men man kunne nesten begynt å lure. Hehe! 

Etter masse god mat og en skikkelig update på hverandre liv, ble det litt shopping rundt i Drammen. I dag var det skisprinten så vi måtte jo se litt på den. Selv om jeg må innrømme at jeg ikke har så veldig peiling på sport akkurat.

Jeg elsker å gå på ski selv, men å se andre som gjør det, det er ikke så morsomt syns jeg! Så det ble mer shopping isteden. Hehe! 

Mens vi shoppet ringte plutselig bestemoren min som var sammen med søsteren sin i Drammen de også, så da ble det noen kopper kaffe med dem. Tror det er noe med damene i familien min, for når vi er sammen, så går skravla skikkelig! Vi snakket om alt fra brylluper til reising og dans. Er jo alltid så koselig å være med familie! 

Nå har jeg nesten nettopp kommet hjem, så nå må jeg sette igang med en lang to-do liste som ligger forran meg. Wish me good luck! 

 

16 kommentarer

Siste innlegg