10 Ting jeg vil gjøre i mars

God morgen! I dag spratt jeg opp av sengen 05:30 og var klar for en ny dag! Jeg har nemlig funnet ut at det passer perfekt for meg å sove 6,5 timer hver natt. Da blir jeg våken og opplagt, og jeg sovner ikke når klokken passerer 14.. Haha, har ikke telling på hvor mange ganger det har skjedd!

I går la vi oss ganske tidlig (til å være oss), så det ble det en tidlig morgen. Men det syns jeg egentlig bare at det er fantastisk! 

I skrivende stund har klokken nettopp passert 08 og jeg er ferdig med både sminke og hår, og har storkost meg med en stor kopp kaffe. Jeg har til og med rukket å ta masse bilder til dere, så det er jo veldig deilig med å stå opp tidlig! Jeg rekker å få unnagjort ting tidlig!

I dag er det allerede 1 mars, iiiiik! Tenk at vi er på den tredje måneden i året allerede?! Jeg syns vi nettopp var ved nyttår. Selv om jeg kjenner at det er litt snålt at vi er i mars, er jeg veldig klar for en ny måned. I februar ble det en del reising, både til Gran Canaria og til København, også ble jeg 24 år i starten av februar. Så det var en veldig fin måned!

Nå er jeg klar for å sette meg en del nye mål om ting jeg vil gjøre i måneden som kommer, og jeg tenkte å dele noen av målene med dere! Del gjerne deres egne mål for måneden i kommentarfeltet. Elsker å høre hva deres mål er! 

👗 Rydde opp skikkelig på walk in closet, og fjerne alle klær jeg ikke bruker lengre. Hele skapet er overfullt med for mye klær jeg ikke bruker, og det blir bare kaos av sånt! Mulig jeg kommer til å legge ut klærne til salgs på salgsbrukeren min på Instagram (stinabloggsalg).

🛍 Shoppe mindre, men bedre ting. Fremover vil jeg heller ha noen skikkelig fantastiske plagg i klesskapet, enn bare en hel haug klær som enten er bare blæh eller noenlunde ok. Jeg vil ha plagg som jeg liker skikkelig godt og som ikke bare blir hengende i klesskapet uten å bli brukt. 

🚗 Kjøpe bil. Nå er det virkelig på tide at jeg kjøper bil, og denne måneden skal jeg virkelig gå all-in for å finne drømmebilen!
 

📸 Lære mer om foto. Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt kamera, Canon EOS80D og linse, så nå klør jeg i fingrene etter å bli flinkere til å ta bilder. Det er så motiverende å bruke et kamera som gjør foto lett og morsomt!  

🍽 Eksperimentere mer på kjøkkenet og bli flinkere til å lage ordentlige middager!

🏡 Komme igang med å pusse opp soverommet. Har hatet at det er så mørkt der inne helt siden vi flyttet inn, så det er virkelig på høy tid å gjøre noe med det rommet!

💪🏼 Komme skikkelig igang med styrketreningen på gymmet! Minimum 2 styrkeøkter hver uke. 

💵 Bruke mindre penger. I måneden som gikk fløy pengene avgårde til nytt kamera, ny reise som vi skal på i mai, shopping på Gran Canaria og i København, så denne måneden skal jeg være flink til å passe på så jeg ikke bruker altfor mye penger. Hehe!

💤 Stå opp tidlig hver eneste dag. Til og med i helgene. For meg er det så viktig å stå opp tidlig for å få noe ut av dagen. Står jeg opp 11 på en lørdag, føler jeg at dagen er over allerede, og jeg mister helt motivasjon til å gjøre noe som helst.

💆🏻 Bli flinkere til å ta tid til meg selv, og bare slappe helt av. Jeg er altfor mye “på”, så jeg må bli flinkere til å klare og legge fra meg telefonen og bare koble ut. 

Hva er dine mål for måneden?

24 kommentarer
    1. Forsette med å trene hver dag+ challengen din, spise sunnere, drikke mer vann, få rommet lysere (er lilla overalt) og være positiv mot meg selv 🙂

    2. Prøve og komme inn i bedre treningrutiner igjen, feire bursdag 17 mars. Pusse opp rommet. Hjelpe mamma med det nye huset (skilsmisse) og prøve å bli flinkere til å holde rommet ryddigere

    3. elsker slike innlegg 🙂
      digger bloggen din <3
      - kunne du ha lage et innlegg der du skrev om ting man kan gjøre med familien eller venner?

    4. Hei Stina!
      Veldig bra innlegg!! Eit av mine mål er å gå tur en gang i uke, syns de er gøy og eg føle eg får ut mye energi av kroppen… har du tips til hva andre øvelser eg kan gjør foreksempel når eg er komt fram så kan eg gjør et elle annet og så gå til bake om du skjønner???

    5. Har du tips til forskjellige typer frokost, som e sund og smaker godt?? Du kan godt ha et innlegg om de😂😉

    6. Hei! Sjekk ut Fiat 500, har en selv og den er faktisk større en man skulle tro 😀 Setene bak kan slås ned så det er mulig å få med seg myeeeee. Den er også perfekt for oss som er litt kortere i lengden hehe. Superduper fornøyd med min!

    7. Så mange gode tips😍Elsker deg og bloggen din du er den peneste som finnes💖
      Jeg vil: feire bursdagen min som er til søndag 5.mars 💖Gå tur minst 1 gang i uken❤Hjelpe mer til hjemme💜

    8. Det var mange fine mål 🙂
      Jeg skal passe på at jeg trener 2-3 ganger i uka og ikke minst at jeg klarer å spare og bruke mindre penger 🙂

    9. Kommenterte tidligere også, men vet ikke om du så det:) Du bør ta en titt på Mazda 2 2015-2017 modellene. De er skikkelig sporty og kule og snille i prisen. Har hatt min i snart 2 år og er kjempe fornøyd med den:) Selv er jeg 1.60 så er ganske lav, men likevel føler man at man sitter høyt og godt i bilen. Kjæresten min på nesten 2 meter sitter også godt i den så de som er litt høyere over bakken enn oss kan også sitte behagelig i den. Den er også en veldig trygg bil om du leser litt på den så ser du at den gjør det bra på tester som har med sikkerhet å gjøre:)

    10. Hei Stina!
      Jeg synes du er så naturlig pen, og det beste er at du er flink med å variere blogginnlegg. Kunne du hatt et innlegg hvor du motiverer jenter til å slappe av fra alt det stresset man opplever på skolen. Vær så snill. Blir sinnsyk av alt skole stresset!!!
      Går i 10.klasse.

    11. Mine mål for mars er å vaske mye mer klær egentlig ☺. Ellers prøve å slappe mye mer av for jeg stresser alt for mye og tenker på alle andre før meg selv.

    12. Hei stina☺ fine mål.💗 elsker bloggen din. Mine mål er og trene mer sliter litt med treningen så kan du kansje lage et innlegg hvor du hjelper oss med å bli mer motivert til å trene☺💪💪💪

    13. Hei!
      Hvilken bil skal du kjøpe? 🙂
      Anbefaler EL-bil. 😅
      Det er jo miljøvennlig. 😊
      Elsker bloggen din! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg