Å leve av å bli hatet

I dag har jeg virkelig hatt tidenes to-do dag her hjemme. Da jeg stod opp 6:30 i dag, satt jeg igang med å skrive en lang liste på alt jeg måtte gjøre her hjemme. Alltid når jeg har vært på tur til utlandet bygger det seg opp så mye jeg må gjøre her hjemme. Tror uten å overdrive at jeg har kjørt 6 klesvasker, 4 oppvaskmaskiner, og ryddet inn 5 fulle IKEA poser med klær i klesskapet.

Altså, hvordan rekker det å bli så mye som må ryddes og vaskes? Fatter det virkelig ikke! Skulle egentlig prøve å catche opp med mailen også, men da jeg hadde holdt på med alt mulig av husarbeid og redigering av København vlog, tok jeg heller en liten time for meg selv på badet. 

Er det én ting jeg har lært, så er det hvor viktig det er å bare koble helt ut og ta tid til seg selv i en hektisk hverdag. Så jeg fylte opp badekaret med Bubbly fra Lush, tok på meg ansiktsmaske og bare slappet av i en time mens jeg leste en veldig god bok!

Boken jeg har begynt å lese er Kissie / Alexandra Nilsson sin “Hatad & Álskad”. Den handler om hennes bloggkarriere, og hvordan det har vært å være en blogger som lever av å provosere. Det er jo ingen tvil om at denne jenta har provosert mye, og fått ufattelig mye hat. Det er veldig spennende å se hvordan blogglivet har vært fra hennes side. 

Selv kunne jeg aldri gjort det samme som hun. Jeg er ikke så veldig provoserende av meg, og det er sikkert en grunn til at jeg nesten aldri får hat her på bloggen. Jeg har jo sett hvordan det har gått med bloggkollegaer som er provoserende, og mange av de har måttet gå igjennom mye fælt. Det må jo være helt forjævlig å få drapstrusler titt og ofte, og vite at hver gang du går ute er det noen som kan prøve å skade deg.

 Nei grøss. Jeg er overlykkelig for at 99% av mine lesere er superhyggelige jenter som bare er gode! 


 

Nå er det full tacokveld på Per Fredrik og meg. Det blir så koselig! Også skal vi selvfølgelig se på Bloggerne. Haha, er alltid helt hekta på det programmet, og det er så gøy å se både venner og andre jeg ikke kjenner fra en helt annen situasjon!

11 kommentarer

Siste innlegg