Livredd i dyrehagen

I dag var vi i dyrehagen i København, og det var så gøy! Både Per Fredrik og jeg elsker å gå i dyreparker og se på alle mulige dyr. Det er jo så morsomt å se alle dyr man har sett på bilder og video i virkeligheten. Også er det jo litt småskummelt men også gøy å se på alle dyrene. Vi så blant annet en isbjørn, og jeg er jo livredd for de. Syns det var skikkelig skummelt å se den, selv om det stod bak et gjerde.

Oooog, dere vil aldri tro meg når jeg sier dette. Jeg er jo livredd for fugler, og nekter å gå i nærheten av de. Men inne på dyrehagen kunne man gå inn i et slags drivhus hvor det var som en regnskog, og det fløy fuglene fritt rundt i rommet. Gjett om jeg var redd da! Men det er så viktig å pushe sin egen frykt, så jeg turte å gå der inne en stund faktisk!

I et av byggene var det helt mørkt, så vi så nesten ikke hvor vi gikk, og der var det så mye forskjellige rare dyr. Blant annet disse supersøte snåle dyrene og flaggermus. Freaky!

Se den fine apen da! Stod så lenge og så på de, for de er jo så fine! Awww! 

Hahaha. Den her ser seriøst ut som en gammel engelsk herremann. Så snål ape!

Per Fredrik og fugler altså. Han er så glad i de! 

Mon tro om han her har droppet legday på gymmet??

Det ene stedet hvor det var sånn regnskog var det også masse sommerfugler overalt. Se så vakre! 

Hahaha. Den her er så rar! Kjenner dere igjen denne fra alle mulige memes?

Vi så også en kamel! Per Fredrik turte til og med å hilse på den. Jeg derimot, holdt meg 2 meter unna… Hahah! 


 

Har du vært i dyrehage før? Hva var det mest spennende du så?

9 kommentarer
    1. Haha, jeg er liv redd for katter men 1.75 m høye hester elsker jeg, og når jeg rir på den 1.75 m vallaken hopper jeg 70 cm osv..

    2. Hva i ALL VERDEN er det pk haaaar på seg???😲😲 litt morsomt at dere begge var kledd dyrisk i dyrehagen? Du i pels og han i zebra 😍🙊

    3. Hei, stina.
      kult at dere har vært i dyrehagen i
      kjøpenhavn. Jeg er selv veldig gla i dyr
      og dærfår litt i mot dyrehager menn….
      hva synes du stina?

    4. Jeg hater papegøyer de trenger ikke å
      være store men de er skumle. Da jeg en
      gang skulle inn i en dyrepark med
      familien min, så kom noen folk med noen
      papegøyer som de ba oss om å holde slik
      at de kunne ta bilde. Siden jeg måtte
      holde en papegøye holdt jeg på å tisse
      på meg. Man kan se frykten i øynene mine
      på det bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg