New in from Nelly

//reklamelinker

For et par dager siden fikk jeg en pakke i posten fra Nelly. Jeg skulle egentlig bare ha en ny rettetang, men som alltid blir det jo noe ekstra. Hehe! Jeg har hatt den samme rettetangen fra ghd i 3-4 år nå, men etter å ha vært litt kløne og snublet i ledningen typ 10 ganger for mye (hvorfor lærer jeg aldri?) tok den kvelden.

Så jeg måtte virkelig ha en ny rettetang! Jeg søkte veldig mye rundt på nettet for å finne den beste. Når man skal ha en rettetang i flere år er det jo kjekt å google seg frem til en som faktisk er bra. Så etter å ha lest utallige anbefalinger endte jeg opp med en ny fra ghd, og jeg elsker den allerede!

Den gjør håret så silkemykt når jeg retter det, og den er overraskende lett å krølle håret med. Så det er jo en stor bonus! Dere finner forresten rettetangen HER.


 

Hvor sykt fin er ikke rettetangen å se på forresten? Elsker at den glitrer skikkelig! Til å med platene som varmes opp glitrer. *jentelykke*

Det ble også et par nye sportsbehåer. Elsker disse fordi de sitter skikkelig godt, samtidig som de passer perfekt når jeg trener styrke. Er det en type sportsbh jeg hater å bruke når jeg trener, så er det de som nærmeste føles som en tvangstrøye. Det takler jeg bare ikke å bruke. Men heldigvis er ikke disse sånne! Så det er jeg veldig glad for! 

Treningstopp finner du HER

Treningstopp finner du HER

 

Tenkte å kjøpe inn litt mer fresht treningstøy når jeg kommer mer inn i treningen på treningssenteret. Er jo så gøy med litt fargerike klær som gir et ekstra boost! Etter mandagen er jeg forresten heeelt kjørt. Er så støl i hele overkroppen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Verste er at jeg følte jeg tok skikkelig lite i på treningen. Jeg passet veldig på å ta veldig lette vekter sånn at jeg slapp å bli så støl. Men neida, det slapp jeg ikke unna gitt!

Forresten; tusen takk for masse tips til både steder i Europa jeg kan besøke og rundt i Sandefjord. Setter veldig stor pris på alle de fantastiske tipsene deres! Nå skal jeg sette meg ned og skrive en liste over alle stedene jeg vil besøke! 

 

22 kommentarer
    1. Wow, er det mulig å dra den shortsen din noe lengre opp i rompa eller? Trodde du var et forbilde, men du går jo og slenger med så og si hele rompa utenfor shortsen din

    2. Du er veldig pen:) Men må si at jeg ikke skjønner hvorfor du skal legge ut slike lettkledde bilder hele tiden? Synes det blir på grensa til harry dessverre

    3. Så kommentaren på shortsen, og måtte ble opp og se på bildet på nytt. Ærlig talt?????? Hva skjer på det bildet?
      De sports bhene er utrolig gode! Har sååå mange av de! 😀

    4. Digger virkelig måten du formidler budskapet ditt på, stå på you awsome guurl<3 Herlig at det finnes slike flotte mennesker som deg, jeg er den som jakter på slike blogger som du har! For da kan jeg FØLGE og bare dele innleggene dine slik at flere får vite om akkurat deg! <33

    5. Du har så fine ting og de trenings toppene var kjempe fine jeg ønsker meg sånne selv. Det var en skikkelig fin rettetang.😇

    6. (Ikke for å lage noe bråk)Jeg syntes at dere ikke trenger å si hva Stina skal gjøre med den shortsen. Det er det hun som bestemmer

    7. Kunne valgt en shorts som dekker rumpa kanskje, siden du er et forbilde for alle fra 9-10år. Synes ikke man skal gå med slik shorts i det hele tatt, med tanke på hvor mange ekle menn osv som finnes der ute. Kan hende disse småjentene fra 9-15år synes det er helt greit å gå slik du gjør, men er ikke det. Shortsen var fin, men skulle helst dekket hele rumpa om ikke annet:)

    8. Skjønner ikkje kordor folk klager,de må da vers lov og ha på seg kva ein sjøl vill😑. Liker bloggen din veldig og leser den flere gonger til dagen❤❤❤

    9. Hvor er den blå tightsen fra? 😍 Altså skjønner at den er fra Nike, men hvilken modell er det?😍

    10. Du ser flott ut stina! men føler du henger litt igjen i fjortiss alderen når du går me dongeri shortser opp i mellom rompeballene dine. Du har fin rompe og alt dette her, men det tar seg ikke så bra ut.. spar det ting bikinien!
      Ha en fin dag

    11. Herregud. Nå begynner jeg å bli rimelig forbanna over dere som kommenter så frekt her.. Stina har en fenomenal kropp å kan faktisk gå i i en kort shorts om hun vil det😉 Å du som spørr om merker på magen hennes… Enkelte får merker etter man sitter.. vi er alle forskjellige! Så skjerp dere! Jøssnavn..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg