Jeg bare gjorde det!

Rett før nyttår pusset jeg opp treningsrommet her i huset, og gjorde det skikkelig fint. Håpet var at jeg skulle begynne å trene masse hjemme, og få tilbake treningsmotivasjonen. Vel, det varte noen økter. Men så stoppet det litt. Jeg tror nok det var fordi at når man trener hjemme blir det liksom ikke det samme trykket. Man føler ikke at man drar et sted for å gjøre en spesiell ting.

Når man drar på gymmet må man trene. I tillegg så er det jo mye mer valgmuligheter på et treningsstudio. Her hjemme blir det mest tredemølla med litt styrke ved siden av. Og for meg er ikke det nok til å gidde. Så derfor meldte jeg meg rett og slett inn på treningssenter i dag. Jeg tok en Nike “Just do it” og bare gjorde det. Nå gidder jeg ikke å ha noen unnskyldning for meg selv til å half asse treningen lengre.

Så nå skal jeg virkelig begynne å trene skikkelig styrke igjen, slik som jeg gjorde før. Så kan jeg heller bruke treningsrommet hjemme til å trene de dagene jeg ikke har tid til å dra på gymmet, eller vil kun løpe på mølla. 

Når det kommer til fitness challengen kommer jeg virkelig til å fortsette med den på treningsstudioet. Nå har jeg enda mer giv til å fortsette med den, så det er jo bare et stort pluss! 

Genser – HER  //  Bukse – HER  //  Sko – HER  // Faux pelsvest – HER  //  Veske – HER

Nå skal jeg sette meg ned og lage et treningsprogram også blir det trening senere i kveld. Det blir gøy! 💪🏼

 

Trener du hjemmefra eller på treningsstudio?

13 kommentarer
    1. Jeg meldte meg inn på et treningssenter forrige mandag, men har ikke klart å “komme” meg dit enda! Haha, har du noen tips til motivasjon for å starte? Har trent hele livet mitt, bortsett fra en periode nå på ca et halv år, og kjenner det er SÅÅ vanskelig å ta steget å kjøre bort, spesielt siden ingen andre jeg kjenner trener der…

    2. For øyeblikket sitter eg i ro med vrengt fot. Så eneste treningen eg får er når eg hopper rundt på krykker med en fot så funker å når eg skal stå å gjøre noe. Nesten redd eg skal få problemer senere i foten siden eg veier ganske mye å foten rister hver gang eg står..

    3. HEEI
      jeg lurte på om det kommer et innlegg der Cloie blogger syntes di er så søte.:)I LOVE YOUUUUUUU:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg