Oppskrift: Min favoritt smoothie!

De siste par ukene har jeg fått helt dilla på smoothie laget av frukt. Det er perfekt kveldskos, når jeg har lyst på noe søtt, men også sunt. Jeg har fått så dilla på denne smoothien at jeg også har begynt å drikke den til frokost. For et par dager siden la jeg ut en snap fra en litt flau (men morsom) hendelse fra morgenen. Jeg skulle lage meg smoothie, men var så trøtt at jeg prøvde å sette blenderbegeret rett på vannkokeren. Altså… Er det mulig liksom? Herregud så utrolig trøtt jeg må ha vært! 

Uansett, etter at jeg la ut den snappen har jeg fått en del spørsmål fra dere om jeg kan dele oppskriften til smoothien her på bloggen. Så da tenkte jeg å gjøre det nå!

Denne smoothien er så rask og enkel å lage + at den er billig. Så denne passer perfekt å ha ved siden av frokosten eller til kvelds når du er fysen.

 

Det du trenger er:

🍊 2 appelsiner

🍓 1-2 håndfuller med frosne jordbær

🍑 1-2 håndfuller med frossen mango 

✨ Skjær vekk skallet på appelsinene, og del opp appelsinene i store biter. 

Genseren min finner du HER, jeansen HER

 

✨ Ha alt i en blender og miks sammen til det er en smooth blanding. 

Håper smoothien faller i smak! 

 

15 kommentarer

Siste innlegg