Vlog fra Gran Canaria!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en veldig koselig valentinesdate med gutten min. Skal vise dere flere bilder fra den i morgen. Men først vil jeg vise dere videoen jeg redigerte ferdig i stad, som er vlog fra Gran Canaria.

Når vi var der nede filmet jeg en del når vi var rundt på de forskjelligene stedene og rundt på hotellet, så dere kan se! Rakk å redigere videoen akkurat ferdig i stad før vi skulle dra på date, men rakk ikke å poste den før nå. Så derfor den kommer litt sent på kvelden, hehe!

 

9 kommentarer
    1. Hvilken kamera bruker du? For jeg tar mye bilder og video. Dt e mye å drasse med seg speilreflekskamera vær gan du skal ut og ta bilder eller video.

    2. Elsker videoene dine. Jeg har også vært på den stranden promenaden dere gikk på. Jeg synes du virker kjempe sterk, snill, omsorgsfull og herlig person❤️

    3. Hei !:) superkoselig video ! Gjennom hvilket reiseselskap får man reiser på 5 dager?:) leitet meg ihjel på nettet men alle går bare på
      Minimun en uke! Kunne også tenkt meg en langhelg på ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg