Suiten vår på Gran Canaria

Da er vi på vei hjem til Norge. I skrivende stund sitter jeg tusenvis av meter over havet, har nettopp lest igjennom favorittbloggene mine, spist masse malteser og toast. Mens vi var på Gran Canaria rakk jeg aldri å vise dere hvordan hotellrommet så ut, så det passer jo perfekt å vise dere nå! Per Fredrik hadde kjøpt en gigantisk suite til oss, og det var helt amazing! 

Utsikten var jo virkelig upåklagelig, og selv om det blåste litt oppe på balkongen, var det veldig deilig å nyte noen glass rødvin her. Hehe! 

Her er selve soverommet i suiten. Legg merke til den dødskule hodegavelen. Har så lyst på en slik! Bare i hvitt skinn med masse diamanter. Det må kjøpes når Per Fredrik og jeg skal pusse opp soverommet! 

Eget blogghjørne der ja! Selv om jeg må innrømme at jeg blogget for det meste fra senga og sofaen. Deilig å ta litt ferie fra skrivebordet! 

Her er stuen i suiten. Legg merke til alle de fine afrikanske detaljene! Blir så inspirert jeg! 

Liten titt inn mot badet der vi hadde både gigantisk dusj og badekar. Det var så deilig det! Hjemme har vi jo gigantisk dusj, så tror jeg hadde fått ganske klaustrofobi av å dusje i en liten vanlig dusj. Hehe! Legg merke til frøken selfie i speilet forresten, og den svære haugen ansiktsprodukter til venstre på benken. Hahaha! 

Sånn, det var hele suiten vår. Kjenner jeg kommer til å savne Gran Canaria veldig mye. Skal ikke se bort ifra at Per Fredrik og jeg kommer til å reise hit en gang i fremtiden. Tihi! Men nå er det hjem til kalde Norge. Har hørt mye rykter om snø hjemme, så nå håper jeg at det er nok snø til å kunne gå på ski. Det har jeg så lyst til å gjøre. Også gleder jeg meg veldig til å komme hjem til lille Chloe. Både Per Fredrik og jeg har savnet henne helt vanvittig mye. Lille babyen vår jo!  

7 kommentarer
    1. Heii Stina❤️ Jeg vet om et sted det er sikkelig fine løyper! Drøbak har hatt fine lysløyper nestenhele vinteren, og den lengste er på 2,5 km, og den lille er på 1,5 km med en stor bakke. Hvis det ikke er noe serlig der hvor du er, så burde du sjekke ut disse løypene. Ps: Elsker deg Stina❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg