Massasje + stranda!

I dag har vi virkelig hatt en avslappende dag, og det har virkelig vært helt fantastisk! Vi begynte dagen egentlig ganske tidlig, gikk ned og spiste frokost, men da vi kom opp fra frokosten var vi så trøtte at vi sovnet i 2 timer. Haha! Med en gang vi våknet stod jeg opp og begynte å sminke meg så vi kunne knipse noen bilder før vi skulle inn og få massasje.

Jeg har jo virkelig lyst på en ny header til bloggen, og i dag fikk jeg knipset det perfekte bildet. Så nå gleder jeg meg skikkelig til å få ny header. Den jeg har nå føler jeg er så kjedelig atte fy! 

Etter en times massasje, som forresten var helt sinnsykt digg, gikk vi rett ut og spiste lunsj før vi la oss på stranda på hotellet for å sole oss + bade litt.

Det er jo ikke akkurat supervarmt her, så det ble såvidt en tå som var uti, men nå kan jeg i alle fall skryte på meg at jeg har badet litt. Haha! Neida, joda, neida. I går fikk vi badet en god del mer, men da var vi litt tidligere ute også. 

Uæh, tenk at vi reiser hjem i morgen. Det blir veldig rart. Har sett på en del snapchats at det er mye snø i Norge, og det er så rart når det er skikkelig sommer her.

Men det blir jo helt fantastisk å se igjen lille Chloe babyen vår! Vi har savnet henne så vanvittig mye, og får heldigvis masse bilder av henne av foreldrene til Per Fredrik som passer på henne. Så det hjelper jo litt på savnet da! 

12 kommentarer

Siste innlegg