Lunsj på Gran Canaria

Nå har vi nettopp kommet inn på hotellrommet etter masse soling og bading. Været her nede er helt fantastisk! Det er egentlig akkurat som en varm sommer i Norge. Luften er ikke klam eller tørr, slik den ofte kan være i andre land, og det er sånn varmt at man kan bade og sole seg, samtidig som det er greit å ha på bukse om man skal være i skyggen. Helt perfekt for oss begge egentlig!

Så det var en god del av dere som lurte på hvilket hotell vi bor på, og det er Lopesan Baobab som ligger i Meloneras her på Gran Canaria. Hotellet er helt vanvittig, og jeg skal vise dere et stort bildedryss etterpå! 

Men først; i stad spiste vi lunsj her, og herregud så god mat det er her. Jeg skjønner veldig godt hvorfor hotellet har 5 stjerner, for her er alt gjennomført. Maten var amazing, servicen er helt fantastisk, og det er generelt veldig bra her! 

Til lunsj gikk jeg for hamburger med geitost og karamelisert løk, og omg, det var så muchies! Herreguuuud. Får helt vann i munnen av å tenke på det! Spiste også litt caprese som jeg har fått helt dilla på den siste tiden. Per Fredrik gikk for fisk og kanaripoteter og han syntes det var så godt!

Må også bare si det; sjekk kvaliteten på bildene mine. Den nye kameralinsen som jeg kjøpte i forrige uke er helt amazing. Bildene blir så skarpe, får så blurry bakgrunn og den bringer frem fargene på en helt magisk måte. Ah, det var et fantastisk godt kjøp! 

 

Nå har vi nettopp bestilt litt roomservice med kaffe og mat til Per Fredrik. Kjenner virkelig jeg trenger kaffe nå. Har seriøst gått rundt i hele dag med småvondt i hodet og har ikke skjønt hvorfor jeg hadde det, før det gikk opp et lys for meg; kaffe abstinenser. Hahahaa! Nesten litt flaut å være så avhengig av kaffe. Men sånn går det gitt! 

14 kommentarer

Siste innlegg