Ukens spørsmål #146

// reklamelinker

Har du noengang hatt tanker om å slutte og blogge? (håper ikke det!)
– Det har vært mange ganger som jeg har holdt på å bli litt smågal av bloggen. Enten fordi jeg føler det er så press på å hele tiden finne på noe nytt og spennende å skrive om, eller fordi jeg får masse dritt slengt etter meg. Meeen, så tar det en time eller to, også innser jeg hvor mye jeg elsker blogging.

Det er jo min store lidenskap, og jeg tror ikke jeg kommer til å slutte på mange år. Om jeg kommer til et punkt en dag der jeg ikke kan leve av bloggen lengre, vet jeg at jeg fortsatt kommer til å blogge, fordi jeg har et så stort ønske om å dele ting med dere. 


Genseren min finner du HER, skjørtet HER
 

Hvordan er det å være et forbilde for så mange? Føler du at du er redd for å gjøre noe feil? Og hva synest du om at folk ser opp til akkurat deg?
– Å være et forbilde er både skummelt og fantastisk. På den ene siden er det jo veldig hyggelig at så mange ser opp til meg, og det setter jeg veldig pris på. På den andre siden er det jo skummelt. Denne bloggen handler jo om meg og mine tanker, og da blir det for eksempel veldig feil å skjule at jeg for eksempel drikker alkohol iblant, bare fordi jeg er redd for å være et dårlig forbilde. Jeg hadde blitt veldig stressa om jeg hele tiden måtte tenkt; “oi, er jeg et dårlig forbilde nå??”.

Derfor prøver jeg heller å bare være åpen og ærlig, og heller tørre å snakke om temaer som jeg vet mange syns er vanskelige. Jeg har jo laget en egen serie på youtube der jeg hadde “girl talk” hvor jeg snakket om alt fra sex, mensen, jentedrama, mobbing og homofili. Den serien har jeg fått veldig mange tilbakemeldinger på at har hjulpet så vanvittig mange unge der ute, så det er jo helt fantastisk! 
 

 

Hvilke ting i hverdagen kan du absolutt ikke leve uten?
– Per Fredrik og Chloe. Jeg savner de så sinnsykt mye bare jeg er noen timer borte fra de. Kjenner jeg gruer meg litt til å reise vekk fra Chloe da vi skal til Gran Canaria. Men heldigvis så blir hun passet godt på av foreldrene til Per Fredrik. 


 

Når fikk du lappen?
– Den fikk jeg i juli 2011. Herregud så lenge siden! Jeg ble jo 18 i februar 2011, så jeg fikk den en liten stund etter bursdagen min, rett og slett fordi jeg skulle flytte til Bærum og ikke skulle ha bil, så jeg stresset ikke med å ta lappen med en gang. Den dag i dag er jeg vanvittig glad for at jeg har billappen. Hadde jo vært vanvittig kjipt å måtte tatt buss overalt og vært avhengig av at Per Fredrik måtte kjørt meg rundt. Nei uff, det hadde ikke gått! 

Har du noen gode tips til hvordan man kan snu en dårlig dag, til en god dag?
– Nå kommer det jo veldig ann på hva som er grunnen til at man har en dårlig dag. Men om man rett og slett bare føler seg litt nedfor, uten noen grunn, så kan det være smart å ta litt tid til seg selv. Selv pleier jeg alltid å bli i mye bedre humør hvis jeg skrur mobilen på lydløs, går en lang tur i skogen for meg selv, og bare kobler helt ut og av. Et langt bad er heller ikke galt! Se gjerne en komedie som gjør at du kommer i litt ekstra godt humør. 


 

Drømmebil?
– Hvis jeg kunne valgt helt fritt ville jeg definitivt hatt en Lamborghini. De er så vanvittig fine, og de er jo helt sinnsykt kule! Det har vært en barnsdomsdrøm siden jeg var rundt 10-11 år. Hehe! Akkurat nå holder jeg faktisk på å kjøpe meg bil. Eller, jeg ser etter bil, men jeg aner ikke hva slags bil jeg skal ha. Jeg vet bare at den skal være hvit, og være lett for meg å kjøre. Så ja, ikke akkurat lett å vite hvor man skal starte da.

 

Tror du at du noengang kommer til å skrive en bok?
– Jeg har lekt veldig mye med tanken på å skrive en bok. Jeg elsker jo å skrive og dele med dere, så det å skrive en bok tror jeg at ville vært veldig spennende. Men jeg aner ikke om det skulle vært en bok som var som en forlengelse av bloggen, eller en bok om hvordan jeg har vokst opp og hva jeg har gått igjennom. Det eneste jeg vet er at tiden er ikke helt inne for å skrive en bok enda. Så jeg får bare se hva som skjer etterhvert! 

Genseren min finner du HER

Føler du deg gammel / ung for alderen?
– Jeg føler meg egentlig ganske gammel for alderen. Jeg blir 24 om akkurat en uke faktisk, whoop whoop! Men jeg føler meg mer som 26-27 egentlig. Dette er jo fordi jeg har både hus, mann og baby (eller hundebaby da), og jeg driver mitt eget firma og jobber fulltid. Så på den måten føler jeg meg veldig voksen. Når jeg ser de fleste på min alder så bor de hjemme enda, eller så bor de i kollektiv og studerer / nettopp begynt å se etter fulltidsjobb. Men jeg liker veldig at jeg er såpass etablert for alderen. 

 

Hvorfor ville du og Per Fredrik flytte til akkurat Sandefjord?
– Da vi så på hus var det Sandefjord vi hadde mest lyst til å flytte til, siden det er her Per Fredrik har vokst opp, og det er her vi syns det er finest. Men vi så litt andre steder også, selv om vi til slutt endte opp i Sandefjord. For meg var det ikke aktuelt å flytte tilbake til Drammen eller kjøpe hus i Oslo, så da ble Sandefjord det mest naturlige valget. Jeg er jo veldig glad vi endte opp i Sandefjord, bare se så fint det er å gå langs vannet! 

Får du mye hate?
– Jeg får en god del. Jeg må jo alltid godkjenne / ikke godkjenne kommentarene før de kommer ut, og de som rett og slett er stygge eller totalt usaklige, sletter jeg. Dette er jo min blogg, så her gidder jeg virkelig ikke sitte og ta imot dritt fra anonyme mennesker. Men jeg er også veldig heldig, fordi jeg får langt ifra like mye dritt som andre bloggere får. 

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært sammen?
– Vi har vært sammen siden 12 september 2015. Så det er 1 år og 4 måneder og noen dager. Beste tiden i mitt liv ❤️

 

Skal du slutte med hair extensions? Siden du begynner å få lengre hår.
– Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å bruke hair extensions for alltid. Håret mitt vokser veldig sakte, og selv om det begynner å få litt lengde, er det veldig tynt, så jeg må ha hair extensions for å få nok fylde. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

33 kommentarer
    1. Elsker disse ukens spørsmål- innleggene dine. Og må bare si at jeg ikke håper du slutter å blogge! Du er jo så flink, og ikke minst kreativ <3 Nyt søndagen, fine!

    2. Hvem har vært dine forbilder, som har gjort deg til den personen du er idag?
      Kunne du kanskje ha inkludert en “ukas kommentar” i ditt faste innlegg “uka som gikk”?

    3. Hei. Jeg elsker bloggen din💖💖
      Jeg har fulgt bloggen din lenge.
      Jeg lurte på om du kunne ha en morgen rutine video?

    4. Kan du lage en my video hvor du leser opp hat kommentarer? Jeg så den ene du har laget istad.
      Ler godt av comebacksene dine og attituden din❤
      Elsker blogg og YouTube-kanalen din❤

    5. Er det tungt å gå med vippe extensions? Når jeg går med flaske vipper så blir jeg så sliten i øynene, haha, så lurer på Ossen det er med exstensions da?!😂

    6. Forrige søndag svarte du dette på et spørsmål: Jeg hadde hatt litt problemer hvis jeg skulle hatt en bestevenninne som aldri ville vært med på bilder til bloggen for eksempel.
      Kan du utdype hva du mener med det? 🙂 ER det ikke greit om venninnene dine ikke liker å bli tatt bilde av og bli vist frem foran så mange? 🙂

    7. Hvordan kom du deg til topplista og ble kjent? Har ikke fulgt med deg så lenge så jeg vet ikke om du ble kjent via noen tv serier, medier eller noen av handlingene dine som gjorde deg til såå kjent! Så derfor lurer jeg:)

    8. Hva hadde du valgt å spise en hel uke? Det vil si at hele uken har du spist samme morgensmat,lunch og kveldsmat/middag?

    9. Mazda 2 2015 modell eller nyere er en veldig kul og samtidig søt bil! Perfekt om man ikke trenger en veldig stor bil:) Har den selv og elsker den! Veldig god å kjøre, og den er ikke så ille i pris heller:)

    10. Hei Stina! Liker veldig godt disse “Ukens Spørsmål”-innleggene dine😃 lurte på hvor den grønne kjolen din er fra? Kjempefin😍

    11. Hei Stina:) Jeg lurte på om du kunne lage en ny girl-talk video? Disse videoene har hjulpet meg veldig og du er veldig flink til å snakke om vanskelige temaer.

    12. Hei 😉 Åssen ligger dere ann når d gjelder forlovelse å sånn? Har dere snakket om at dere har lyst å gifte dere en dag 😃?

    13. Ehm, syns det er kjempegøy å lese ukens spørsmål siden vi får spurt om masse vi lurer på! Men lurte på hvor lenge du til sammen har hatt ukens spørsmål? Du er veldig flink!!

    14. Hei Stina, elsker bloggen din! Veldig inspirerende 😀
      Jeg lurte på om du kunne lage vlogs når du skal til Gran Canaria?

    15. Ser for meg deg i en Audi A3 eller A1.
      Hadde selv en hvit Audi A3 i 3 år. Var knallfornøyd, men måtte kjøpe meg større bil, siden samboeren gikk for ego-bil (pickup)

    16. Hei Stina! Jeg lurte på om du kunne lagd en video eller et innlegg om hvordan man får inn magen itt fortere? Og går det an å få inn magen litt innen 1,5 måneder? 🙂

    17. du kan foreksempel se på golf, Audi A3, Bmw 1 serie. Det er fine og små biler som ofte ikke har sånn supersterk motor(1,6 og 1,8 l) og bruker heller ikke masse bensin, og er enkle å parkere osv på grunn av størrelsen haha! Pluss at disse bilene ofte er bedre ”kvalitet” enn foreksempel peugeot med tanke på at de ikke blir ødelagt like fort og delene i de andre bilene er generelt bedre kvalitet og dyrere. lykke til med å finne bil 🙂

    18. hei!
      Jeg lurte på om du kunne begynne å lage girltalks igjen? savner de syyykt mye og synes du er så flink til å snakke om sånne temaer. Viss du har problemer med å komme på temaer er det noen tips her: jentedrama, baksnakking, rasisme, mot (til å si nei). Eller kan du ta opp de temaene du har hatt før på nytt? Du har vel kanskje en litt annen synsvinkel/andre meninger om de forskjellige temaene og jeg synes det er bare så bra og chill å høre på at du snakker og det virker liksom som om du er den storesøsteren jeg aldri fikk, hahahha. Jeg personlig har lært utrolig mye at det og det tror jeg andre også har. Håper virkelig på svar og ikke mist at du kan begynne med det igjen. i love u so much!!!<3<3<3<33<33<3<

    19. Hvorfor i utgangspunktet begynte du med å blogge å?
      P.S. Jeg elsker at du ikke er redd for å være deg selv foran kameraet, og i din egen blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg