Sommer allerede??

// reklamelinker

I dag tittet virkelig solen frem, så jeg fikk endelig knipset noen antrekksbilder, før jeg skulle ut og gjøre noe ærender. Det er jo så sjelden jeg får tatt antrekksbilder, for lyset på denne årstiden er ganske tricky, men det er jo så gøy når jeg først får gjort det. Å ta bilder ute er noe jeg virkelig savner, og jeg gleder meg som et lite barn til våren og sommeren.

Selv om jeg virkelig ikke skal klage. Vinteren her i Sandefjord har jo vært helt fantastisk. Av den enkle grunn at det ikke har vært vinter, hehe! Her jeg bor har det bokstavelig talt vært et halvt døgn med snø på bakken. Resten av tiden har gresset og buskene vært grønne, og det har vært et hint av frost på bakken. Ellers enn det har det vært 2-8 grader i solen hver dag, så det er jo helt fantastisk!

Og når vi snakker om varmere grader, nå er det bare litt over en uke til Per Fredrik og jeg reiser til Gran Canaria. Ah, det blir så fantastisk det! Gleder meg så vanvittig mye til å ha noen dager til å koble helt av, og bare nyte de varme dagene! 

Genser – HER

Sko – HER

Bukse – Noisy May

Jakke – Zara

Veske – HER

Solbriller – HER
 

Nå må jeg komme igang med å rydde her hjemme. Aner ikke hvordan jeg får det til, men det blir altså helt kaos her bare jeg snur meg rundt. Burde vel egentlig gått skikkelig over klesskapet også. Har bokstavelig talt så mye klær, at jeg ikke har en eneste kleshenger ledig igjen. Har faktisk flere plagg som må henge oppå hverandre. Jadda, shoppoholic? Neida, bare blogger 🙂 

Uansett, håper dere får en fin kveld! Nå må jeg komme igang her.. Ønsk meg lykke til! 
 

15 kommentarer

Siste innlegg