Godt for kropp og sjel!

I dag har jeg vært på skikkelig skogstur sammen med Rebecca og Chloe! Rebecca har dere vel ikke sett her på bloggen før, da hun er en ganske ny venninne, som også har flyttet til Sandefjord. Vi gikk på samme vgs, bare ikke i samme klasser, så derfor har vi blitt kjent igjen nå! 

Uansett, vi tok turen til skogs i dag! Ikke så langt unna der jeg bor er det et stort skogsområde, som jeg faktisk bare har besøkt en gang. Så da tok vi turen dit og utforsket masse!

Det er jo så vanvittig fint ute nå. Altså, hvem skulle trodd at det var januar nå? Skulle trodd at det var sent i september når man ser disse bildene! Ja takk til flere turer ute i skogen. Det gjør så godt for kroppen å gå ute, puste inn masse frisk luft, og skravle masse med en god venninne! 

Hahahaa, ler meg skakk ihjel av ansiktet til Chloe. Makan til misfornøyd ansikt skal man lete lenge etter! Heldigvis var det bare i et glimt hun var slik da. Haha!

Mens vi gikk hadde jeg på meg både pulsbelte og pulsklokke, sånn at jeg kunne se hvor mye vi gikk, hvor høy puls jeg hadde, osv. Selv om vi gikk ganske rolig, og stoppet flere ganger for å ta bilder, fikk vi unnagjort 4,6 km, så jeg er veldig fornøyd! 

Med en gang jeg kom hjem var det rett igang med å lage lunsj. En så lang gåtur i masse oppoverbakker gjorde virkelig noe med appetitten. Så da ble det litt italiensk inspirert lunsj med både caprese og basilikum pasta. Nam nam! 

Nå ligger både Chloe og jeg rett ut, og er supertrøtte. Forresten; Chloe ble bært mye av veien, da hun fortsatt er veldig liten + at vi gikk veldig rolig og stoppet flere ganger. Bare så det er nevnt, sånn at ingen tror at jeg nærmest løp med hun i 1,5 time, for det ville jeg aldri gjort.

 

 

21 kommentarer
    1. Null problem for hunden å gå lange turer. Vårs som er enda mindre enn Chloe går de høyeste fjelltoppene og løper i skisporet. kjempe bra for hunder selv om de er små. 😀 De trenger også en sunn kropp og ikke bare bli såkalte veskehunder som liksom ikke skal tåle noe som helst. 🙂

    2. Hei! Så utrolig koselig ut 🙂 Elsker bloggen din utrolig mye, klikker inn på den flere ganger daglig og den gir meg masse inspirasjon! Jeg lurer på hvor den lange, brune jakken til venninnen din er fra?
      Klem <3

    3. Hvorfor bryr du deg om hva andre synes om hvordan du oppdrar hunden DIN? Det er din hund, så ingen andre meninger skal telles. Så lenge hunden har det bra og du ikke er voldelig mot henne, går det bra

    4. Anonym: Jeg bryr meg egentlig ikke. Men hver gang jeg skriver noe som helst om henne, så vrir folk det 360 grader til noe totalt annet. Så derfor kom jeg heller folk i forkjøpet, så de ikke hadde noe dritt å kunne slenge 🙂

    5. So utrulig fin hunden er 🙂 Bra du er forsiktig med belastning i starten 🙂 Har du tenkt paa aa stille henne ut? Agility, lydighet? 🙂

    6. Svar til Ida: haha, jeg var tilfeldigvis innom innlegget og så på kommentarene, så tenkte jeg kunne svare selv. Men jakken min er fra Haust 🙂

    7. Kjempefine bilder! Lurte på hvor ofte bader du Chloe? da hu sikkert blir litt skitten å være ute? bruker du såpe hver gang? Jeg har selv en liten hund å liker å bruke såpe men er det farlig for hunder?:)

    8. Hei Stina, er du virkelig nødt til å kle opp hunden din i mini kjoler? Hun har pels og klarer helt fint og holde på tempraturen sin, iforhold til når du kler henne opp og ødelegger det. Du burde aldri kjøpt deg en liten hund, for du behandler den som en liten baby når du skal kle hun opp i kjoler. Klær er IKKE for hunder. Eneste unntaket for meg er hvis det er en naken hund, for det sier seg selv…

    9. Michelle: Når vi er ute i 1,5 time så sier det seg selv at hun trenger noe som gir henne ekstra varme. Hun har fortsatt ganske kort pels i forhold til rasen sin, og hun fryser om jeg ikke kler på henne ekstra. Kanskje du skal lære deg litt mer om denne rasen før du uttaler deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg