Hva slags menneske er jeg?

// reklamelinker

Hjemme hos andre
– Når jeg er hjemme hos andre er jeg alltid veldig forsiktig. Jeg er virkelig ikke den som slår meg ned og slenger beina på bordet. Jeg er heller den typen som ikke tar godteri fra skåla, for de jeg bor hos har sagt det sikkert 5 ganger “at det bare er å forsyne seg”. Haha!

 

Ved matbordet
– Er jeg nokså normal. Jeg er aldri sånn at jeg sitter og pirker i maten i 20 min før jeg tar en bit, men heller ikke sånn at jeg sluker maten. Det skal sies at jeg spiser liiiitt sakte. Men det er bare fordi jeg tygger den så sykt mye før jeg svelger. Haha! 

På nattklubben
– Jeg er nesten aldri ute på nattklubber lengre. Men da jeg var på det før, var jeg alltid veldig glad i å danse med venninner, drikke masse strawberry daquiry og dra hjem da det stengte. 

 

På stranden
– Før var jeg sånn at jeg kunne ligge med headsett i ørene i timesvis og bare sole meg. Husker da jeg var i Rhodos for en god del år siden med mamma og søsteren min, og jeg lå helt i min egen verden med headsettet på, mens de løp rundt for å fange bademadrassen som fløy avgårde med vindkastet, og hundre andre ting som fløy avgårde. Jepp, jeg er helt i min egen verden. Eller, jeg var. Nå er jeg blitt altfor rastløs til å klare og ligge så lenge stille i solen. 

Genser – HER  //  Bukse – HER  

 

I klesbutikker
– Jeg er alltid den som tar med en haug plagg inn i prøverommet, og lar de plaggene jeg ikke skal ha, ligge igjen. Ah, får alltid dårlig samvittighet når jeg gjør det. Men hey, jeg shopper som regel et eller annet når jeg først gjør det da. Uff, får håpe ingen klesbutikk-ansatte leser dette og hater på meg! 

 

På flyplassen
– Når jeg skal ut og fly er jeg alltid godt forberedt. Jeg er super gammeldags og har alltid printet ut billettene på forhånd, i tilfelle mailen med billettene blir borte fra iPhonen, eller iPhonen skulle gå tom for strøm. Man vet aldri, haha! Jeg er også alltid ute i veldig god tid, sånn at jeg alltid rekker check-in og å oppdatere bloggen for jeg setter meg på flyet.

 

Hjemme på en chill dag
– Når jeg skal slappe helt av hjemme, og ikke tenke på jobb, går jeg helt uten sminke og i kosedress. Jeg elsker å se på Blindspot, Keeping up with the kardashians og modern family, så da blir det alltid litt av det! 

 

Om morgenen
– Om morgenen er jeg alltid litt i zombie-modus frem til jeg har fått i meg både havregrøt og kaffe. Som er de to tingene jeg drikker og spiser hver eneste morgen, året rundt. Jeg er overraskende lite morgengretten, men kan være litt lost frem til kaffen har kicket inn. 

 

I et forhold
– Er jeg meg selv! Rett og slett. 

9 kommentarer
    1. Veldig morsomt innlegg! Kan kjenne meg igjen i den første, er sånn selv når jeg er hjemme hos venner. Føler meg velkommen, men tørr ikke gjøre noe! I starten på forholdet mitt måtte typen spise sammen med meg, for jeg turte ikke gå ned alene! haha

    2. Pleide også å legge igjen klærne i prøverom før jeg selv startet å jobbe på klesbutikk hehe 🙂 er så ork å ta med klærne ut, men nå tar jeg alltid klærne med ut og henger dem til og med på plass der jeg fant dem. Har snakket med flere som jobber i klesbutikk og virker som mange blir myee mer varsom på det etter man selv starter å jobbe i butikk bare fordi man selv vet hvor dritt det er å rydde ut av de jækla prøverommene hehe😭 Setter alltid ekstra pris på de snille kundene som tar seg tid til å ta tingene ut av prøverommet så sier jeg bare “jeg kan ta det jeg” bare fordi jeg synes det er så søtt at de faktisk velger å ta med tingene ut av prøverommet! Hahah

    3. Så gøy at du lager slike innlegg også 🙂 Det har jeg så lyst til å gjøre, kanskje det blir neste innlegg 😉 Håper du får en fin dag videre 🙂

    4. Dette innlegget var gøy! Alltid gøy å bli litt bedre kjent med deg <3 Tror kanskje jeg skal herme litt hvis det er greit for deg 😀 <3

    5. Haha elsker innleggene du burde være nr.1bloggeren.
      Jeg synes det er så kult med bloggen. Før når jeg bare så på yt kanalen din fikk jeg et lite inntrykk at du var sånn perfekt og sånn menn så begynte jeg å lese bloggen din hvor jeg ser at du er… Hva skal jeg si helt vanlig!😁 og jeg elsker bloggen din ( som nevnt tidligere) du er så inspirerende 💗 u

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg