Slik får du mest ut av tiden på vei til jobb / skole!

// reklamelinker

Tar du buss til skolen? Eller kjører bilen langt til jobben? Vel, da har du nok mye dødtid som du kan få mye ut av! Det er jo ingenting som er kjedeligere enn å sitte i rushtrafikken på vei til jobb, eller sitte på toget med en haug andre mennesker på vei til skolen. 

Men, det finnes mange måter å få unnagjort mye mens du pendler, og her er noen av tingene du kan gjøre!

✨ Sov – Selv sov jeg alltid på bussen på vei til skolen. Da gjorde at jeg kunne legge meg litt senere på kvelden, også gikk bussturen som var på 40 minutter unna på en fei.

✨ Hør på podcast. Alltid når jeg kjører bil til Oslo eller andre steder som er stykke unna, liker jeg å høre på podcaster. Spesielt “Harm og Hegseth” sin podcast. Den er utrolig morsom, og tiden flyr unna!


Genser – HER  //  Bukse – HER

 

Les – Om du tar buss / tog, er det genialt å bruke tiden på å lese. Om du studerer er det smart å bruke tiden på vei til og fra skolen til å lese til prøver. Da trenger du ikke lese så mye når du kommer hjem, og du får brukt tiden på bussen til noe effektivt. Om du ikke studerer, kan du heller bruke tiden til å lese bøker du selv liker eller blogger for den saks skyld.

Telefon – Har du noen du må ringe? Gjør det på vei til og fra jobben. Da sitter du uansett bare i bilen / på toget, så du kan like så godt bruke tiden til å unnagjøre det å måtte ringe til tannlegen for å bestille time, eller si hei til en slektning. PS; om du skal snakke i telefonen på tog / buss er det viktig at du tar hensyn til andre, og ikke skravler for full hals.

 

Hør på lydbok. Last ned en lydbok på telefonen, og hør på den mens du sitter i rushtrafikken på vei til jobb.

Skriv ned to-do lister, og få oversikt over alt som må gjøres. Om du sitter i bilen kan du bruke lydopptak, så du ikke holder på med telefonen mens du kjører.

Tekst venninner for å organisere noe å gjøre sammen til helgen. 

 

Pendler du til skolen / jobben?

 

 

25 kommentarer
    1. Jeg pendler til sammen 3 timer hver dag når jeg skal til og fra skolen. Jeg pleier å lese til prøver, gjøre lekser, lage en liste for hva jeg skal gjøre den uken, eller sove haha! Veldig greit å være produktiv på bussen også 🙂

    2. hei! dette har ingenting å gjøre med innlegget, men wow det er ei stund siden eg har vært inne på bloggen din, du har forandra deg masse på ein positiv måte. sminken din e blitt bedre, selv om den alltid har vært on fleek, du e blitt mye finere. samtidig like eg innleggene dine mye bedre nå.keep ur head up! du gjør ein bra jobb og huset ditt ser amazing ut btw!
      unner deg det beste:)
      håpe du får ein fin kveld vidare <3

    3. Du har serr den beste bloggen! Det er fordi at du har din egen stil, og du tar opp interessante temaer!!!! Fortsett med det! Jeg elsker deg<333

    4. Fine tips når jeg sitter på
      bussen så leser jeg til prøver
      Og gjør lekser eller bare sover
      HIHI
      ELSKRR DEG OG
      BLOGGEN!!!
      ❤❤

    5. Hei! Jeg tar buss til skolen hver da.. bussen tar ikke mer en 10min… Er det noe spesielt eg kan gjøre da… Selv føler jeg at tiden går sykt tregt..

    6. fine tips 🙂
      når jeg tar buss til jobb, er det ca 1 time dit, så da bruker jeg å høre på musikk eller bla gjennom facebook :p heldigvis så jobber jeg ikke så mye, for da hadde det vært kjedelig å tatt så mye buss!
      og så greier jeg aldri å sove på bussen, vet ikke hvorfor, haha.

    7. Eg ta bussen til jobb sitter og høre
      På musikk på bussen då går tiden fort eller sover
      På bussen 😊😊 digger bloggen din

    8. Før jeg begynte på skolen, tenkte jeg å bruke tiden på bussen til å gjøre lekser eller lese. Men så blir jeg veldig fort kvalm, så jeg får ikke gjort så mye 🙁 Verken vært på tlf, lese eller lekser… Kan heller ikke sove, da det hender jeg sover forbi stoppet mitt.. hahah, så stort sett bruker jeg tiden på å slappe av 🙂

    9. Supre tips! Jeg tar selv både buss og t banen til skolen og da pleier jeg å høre på musikk eller bla gjennom forskjellige sosiale medier 🙂

    10. Jeg pendler til skolen d tar tilsammen 1-2 Timer hver dag og det er veldig kjedelig, men d jeg gjør er å snakke med vennene mine. Jeg har ingenting imot å gjøre lekser hjemme…. For jeg bor 5km unna min nærmeste venn!
      Elsker innleggene dine stina! Og i tillegg beundrer jeg stilen og sminken din! Elsker deg!❤❤😚

    11. Veldig bra tips! Tar selv buss til skolen, men er ikke like lang reise, alt spørs på trafikken! Men jeg pleier veldig ofte å sovne på bussen, og noen ganger leser jeg til prøver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg