Ukens spørsmål #145

// annonselinker

Hva syns du om at folk dømmer deg på grunn av utseendet?
– Jeg er så vandt med det, at det gjør meg ikke noe. Det er jo en av de tingene man må regne med som blogger, og jeg tror nok jeg har et litt distansert forhold til utseendet. Om noen sier at jeg er stygg for eksempel, så er ikke det noe som går på meg som person, og da bryr jeg meg fint lite. 
 

Siden du elsker sminke, kunne du tenkt deg å bli make up artist?
– Å bli makeup artist var faktisk drømmen min veldig lenge. Jeg elsker jo sminke, og syns det er veldig gøy! Men å sminke andre syns jeg er ganske kjedelig egentlig. Så jeg droppet det. Hehe!

Hvordan føler du det er rundt det med privatliv osv? Er det sånn at folk kommer på døra og vil ta bilder?
– Vel, privatliv er ikke noe jeg har veldig mye av. Dere vet jo ekstremt mye om meg, og jeg har alltid vært veldig åpen med dere, om alt fra depresjoner til hva jeg gjør på fritiden min. Men selvfølgelig er det jo noe av privatlivet som er bevart, så noe har jeg. Haha! Når det kommer til at folk kommer på døra, så har det skjedd noen ganger, og det syns jeg virkelig ikke at er ok. Men jeg har både skjult adresse, i tillegg til at jeg flere ganger har skrevet på bloggen at jeg ikke ønsker slikt, så jeg opplever heldigvis ikke dette så ofte. 


Genser – HER
 

Hva skal til for at du synes et menneske er interessant? Hvilke kvaliteter ser du etter hos en venn?
– Når det kommer til venner er det viktig at de forstår hvordan jobber og livet mitt fungerer. Jeg hadde hatt litt problemer hvis jeg skulle hatt en bestevenninne som aldri ville vært med på bilder til bloggen for eksempel. Eller som ikke forstod når jeg faktisk måtte jobbe. Men når det kommer til venner så er det viktigste at jeg kan være meg selv rundt de, og bare ha det gøy. Også er lojalitet veldig viktig for meg. Har hatt venninner tidligere som har kastet meg rett under bussen så fort de hadde muligheten til å vinne litt på det. Så det er jo ikke akkurat veldig gøy!

 

Har du noen gang tenkt på å være vegetarianer eller veganer?
– Ja, jeg har tenkt mye på det. Jeg har vel kommet frem til det at det å kutte ut alt kjøtt totalt, blir for ekstremt for meg. Men jeg kuttet ned veldig på hvor mye kjøtt jeg spiser, og jeg har et veldig bevisst forhold til dette. 

 

Hva er den verste jobber du noensinne har hatt?
– Oi, vanskelig spørsmål! Jeg har jo hatt en god del jobber fra jeg var 15 år, til jeg begynte som blogger på heltid da jeg var 21. Jeg har jo jobbet som servitør, telefonselger, kokk, butikkansatt i klesbutikk og matbutikk, ferskvaremedarbeider i butikk og ekstrahjelp på gamlehjem. Så jeg har prøvd ut en del forskjellige yrker! Men det verste var nok telefonselger, rett og slett fordi jeg var så ekstremt dårlig på det. Haha! Også fikk jeg helt ræva betalt. Fikk 77,- kr i timen, og de trakk oss for så mye forskjellig, så totalt ble det kanskje 60,- kr i timen. Ikke akkurat fett! Man fikk bittelitt mer om man solgte ekstremt mye, men det var virkelig ikke mye! Men hey, det var en start på jobblivet, og jeg fikk være med masse venner så det var ikke så stress!
 

Hvor lenge tror du at du og Per Fredrik kommer til å bo i huset dere bor i nå?
– Jeg regner med at vi kommer til å bo her i ganske mange år. Vi har jo gjort huset til vårt, ved å pusse det opp, så det ville vært superkjipt om vi plutselig måtte flytte av en grunn. Det skal jo ekstremt mye til for å finne et hus som er så perfekt som dette. Den utsikten, størrelsen, hvordan det ser ut, hvor det ligger og hvordan huset er delt opp.

 

Liker du å være blogger, eller kan det være tøft noen ganger?
– 97% av tiden elsker jeg å være blogger. Da er det helt fantastisk og jeg stortrives. Men det hender jo en gang iblant at jeg enten får totalt skrivesperre eller bare har en skikkelig dårlig dag på jobb. Da er det ikke så gøy akkurat. Er heller ikke veldig gøy om jeg plutselig får ekstremt mye hat på en gang. Men heldigvis skjer dette såpass sjeldent at det er null problem. 

 

Hva er det mest nervepirrende øyeblikket du har opplevd?
– Oi, da vi bydde på huset kanskje? Det er jo super nervepirrende å skulle by på et hus, for man vet aldri om de godtar budet eller ikke. Og når man først byr på et hus, så vil man jo selvfølgelig ha det, så det er mye som står på spill!


Genser – HER  // Bukse – HER
 

Vet du hvorfor kommentarene ikke kommer gjennom på kommentarfeltet på bloggen din?
– Når noen kommenterer på bloggen min, må jeg alltid godkjenne kommentarene manuelt først. Så derfor kommer ikke kommentarer inn på bloggen med en gang. Hvis det er en kommentar som er ufin, så sletter jeg den. Dette er min blogg, og her gidder ikke jeg å la andre mennesker få vrenge ut dritten sin.

 

Hvor ser du deg selv om 5 år?
– Om 5 år tipper jeg at jeg bor her i huset sammen med Per Fredrik og Chloe. Innen da er vi sikkert gift, og hvem vet, kanskje vi har et barn på vei? Jeg håper jeg fortsatt lever av å blogge, og at jeg har gjort mange spennende prosjekter! 

 

Hvor lang tid bruker du på badet?
– Oi, det varierer! Men hvis jeg skal vaske håret, kure det, sminke meg, føne håret og krølle det, så tar det 1,5-2 timer. Haha! Heldigvis slipper jeg å vaske håret hver eneste dag, så jeg bruker ikke 2 timer hver dag. 

 

Kunne du ha tenkt deg å flyttet tilbake til dit du vokste opp?
– Nei. Jeg følte meg aldri hjemme i Hokksund, og har ingen ønske om å flytte tilbake dit. Hokksund var litt vel på landet og for lite for meg. Sandefjord derimot, her føler jeg meg som hjemme!

 

Du har nevnt flere ganger at du har vært på en dyrebutikk og kjøpt klær til hunden din. Har prøvd å søke men finner ikke noen butikker. Kan du si noen navn på butikker du handler klær til henne? Har chihuahua selv som ønsker seg klær
– Den butikken jeg pleier å handle ting til Chloe i, heter “Forstadheimen” og ligger i Sandefjord. Der har de veldig godt utvalg av alt mulig til små hunder. Man kan bokstavelig talt finne alt fra sløyfer til bryllupskjoler til hunder der. Haha! 

 

Hvorfor bruker du nesten bare “drugstore” sminke? Ikke at det er noe galt i det, men tenkte siden du er glad i sminke, hvorfor bare h&m/nyx/isadora/mac osv sine  produkter?
– Jeg liker å bruke rimelige produkter av mange grunner. Først og fremst fordi ofte kan rimelige produkter være like gode som dyre, og det er jo ikke vits i å kjøpe en lipgloss fra Chanel når en fra NYX gjør jobben like godt. Men det er også fordi jeg liker å skrive om sminke, og det er veldig få som har råd til å kjøpe foundations og lipglosser fra Chanel og Dior, så derfor ønsker jeg heller å anbefale produkter som de fleste har råd til, slik at det ikke blir et usunt kjøpepress på merker. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

✨ Følg meg gjerne på facebook, for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg! ✨

24 kommentarer
    1. Hei. Jeg lurte på om du kunne ha en blivakker.no haul en gang? Jeg har nettopp kjøpt masse produkter derifra og tenkte det ville være gøy å se en mer profesjonell ha en sånn type haul.

    2. Åååååå så koselig at du svarte på spørsmålet mitt om kmt feltet. Tror dette er første gang jeg får spørsmålet mitt igjennom og det hjalp meg veldig mye! Tusen takk fra en jente som har deg som idol!(:

    3. Hva syntes du er finest av string og hipster? Og hva pleier du å sove med? Typen vil at jeg skal sove i string for han liker det best på meg, men jeg har hørt at det ikke er bra 🙂 Kjempefin blogg <3

    4. Du svarte ikke på det.
      Ønsker ebey tips av dg. Du trenger ikke å godkjenne denne kommentaren bare sånn at du får lest det.

    5. Hvor er den rosa koppen i innlegget fra og blomstertoppen du har på deg?
      Gøy å lese svarene 🙂 godt svart!

    6. Hei jeg har er spørsmål.
      De buksene fra nelly…vil du ambefaler de. Er de vanlige i størrelsen osv. Har tenkt å kjøpe bokse fra nelly men er litt usikker på hvordan de er…
      Siden jeg har sett at du handler på nelly og har gode erfaringer med det 🙂

    7. Åh! Er egentlig ikke en av de som pleier å kommentere, men jeg blir så utrolig glad for å høre det du svarte på det siste spørsmålet ditt at jeg bare måtte. En helt ærlig mening, og noe flere offentlige profiler også burde tenke over!

    8. Om du skulle hatt en annen jobb enn den du har nå, hva skulle det ha vært da? 🙂 Kan du spørre PF om det samme spørsmålet?

    9. Hei Stina, du er en helt fantastisk blogger og jeg
      blir veldig inspirert av å lese den. Stå på videre! Klem

    10. Ville bare legge inn en liten kommentar, noe jeg egentlig aldri gjør. Husker jeg pleide å lese bloggen din fast for noen år tilbake, så kom jeg plutselig på den igjen for noen uker siden, og jeg ble helt sjokka over hvor mye bloggen din har forandret seg, og det til det positive. Du virker så fantastisk jordnær og god, og jeg kan med hendene på hjertet si at jeg er fast leser igjen <3 stå på!

    11. Hei
      Jeg lurte på om du kunne lage en ny Girl Talk video? F.eks om, hvordan unngå en mobber eller en som misliker deg på en måte .. kroppspress eller om depresjon? 🙂

    12. Hei, utrolig fin blogg! Jeg er i et opppussings prosjekt i huset mitt, og kunne trengt et tips ift. lyse gulv. Liker gulvet dere har i stuen utrolig godt, men grunnet at vi eier en hund som mister en del pels innimellom, lurer jeg på om støv og hår syns godt?

    13. Hei:)💖 Du skrev oppe i innlegget her at du tror du er gift lm innen 5 år. Hvor tror du per Fredrik kommer til P fri til deg? Har du noen ide?💖

    14. syns det var interessant alle de stedene du har jobbet, så kunne du ha laget et innlegg med dine erfaringer fra de ulike segmentene i arbeidslivet?

    15. Hei! Lurte bare på om du noen gang kunne komme til narvik?det hadde i såfall vært veldig morsomt💕💕

    16. Så utrolig reflektert, voksent og flott av deg det du svarte ang sminkemerker! Ceep up the good work

    17. Hei Stina! 💝 Jeg lurte på om du kunne lage en video eller et innlegg om hvordan man får inn magen. Vil gjerne få inn min så det haster litt fordi jeg skal på besøk hos en familie. Bare lurte på om man kan klare å få inn magen eller bli litt høyere på ca. 1,5 måneder? Håper du svarer på dette spørsmålet fort. Tenkte å spørre deg siden jeg er ikke flink med sånt! 💝 😂😂😰 Elsker bloggen din! 💝 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg