En stor pakke fra Nelly! New in!

// reklamelinker

I dag fikk jeg en gigantisk pakke fra Nelly med masse nye fine klær og sko! Jeg skulle egentlig vise dere en videosnutt i dag, men fordi jeg hadde filmet med et annet kamera enn hva jeg vanligvis gjør, hadde kvaliteten blitt helt merkelig, og jeg kunne ikke bruke den videoen i det hele tatt. Så da får jeg heller prøve å filme den inn på nytt i morgen! Video er i alle fall rett rundt hjørnet! 

Men siden det ikke funket med video, passet det jo perfekt å kunne vise dere det jeg fikk fra Nelly. Alle klærne er forresten i xs. Vet mange ofte pleier å lure på størrelser, så da er det like greit å si det med en gang! 

✨ Super girly rosa genser, finner du til kun 299,- HER (en finnes også i lys rosa, burgunder, svart og khaki) ✨

✨ Thigh high hæler finner du til kun 599,- HER (finnes også i beige) ✨

✨ Svart body finner du til kun 199,- HER (finnes også i beige, mørk rosa, khaki, vin rød +++) ✨

✨ Suede skjørt som er perfekt til hverdags finner du til kun 199,- HER (finnes også i lys rosa og burgunder) ✨

✨ Rosa body i samme modell som den svarte lengre opp i innlegget, finner du til kun 199,- HER ✨

✨ Hvit genser i strikk med pynt på siden, finner du til kun 299,- HER ✨ 

✨ Beige suede støvletter finner du til kun 239,- HER (nå er det 40% avslag på skoene) ✨


✨ Girly rosa genser finner du til kun 149,- HER (finnes også i svart, beige, burgunder ++++) ✨


✨ Metallic body som former seg fantastisk etter kroppen, finner du til kun 299,- HER ✨


✨Beige body som er perfekt til fest finner du til kun 349,- HER ✨

 

Hahaha, legg merke til Chloe som prøver å hoppe opp på leggen min på det nederste bildet. Hun der altså! Det er en veldig sosial liten hund. Jeg måtte bokstavelig talt kaste ball med henne mellom hvert bilde, for hun var så lekete og kosete!

Nå skal jeg endelig lage meg litt mat. Blir litt sen jobbing på meg i dag, siden kjæresten skal streame. Men da rekker jeg forhåpentligvis å komme a-jour (er det sånn det skrives??) med tingene jeg skal! 

31 kommentarer
    1. Mye fint 🙂
      Men når du skriver at en body er perfekt til fest, så begynner det å skurre litt i mitt hode- jeg eier nemlig ikke partyblære og ser for meg et evig styr for hver gang jeg må på do 😛 ha ha

    2. Elin Slåen: Hehe, det skjønner jeg! Men det er faktisk ikke noe stress. Man har jo knapper nederst på bodyen, så det er bare å kneppe de opp. Uten knapper hadde det blitt ganske stress 😀

    3. He he- det gjør jo saken litt lettere ja. Med mindre man er så full at man ikke greier å kneppe den igjen 😛 ha ha… Jeg er aldri så full, bare for å nevne det 😉

    4. Hei Stina ELSKER bloggen din!!❤ I har kjøpt ein kjempe fin kjole på Nelly og i vil bare si at i elsker klærene der ifra. Håper i kan få tips om flere klær i kan kjøpe der😄

    5. Elin Slåen: Hehe, ja det er det mye lettere 😀 Ja off, om man blir rimelig full kan det bli litt problematisk. Men da tror jeg ikke en body er det største problemet, haha 😀

    6. Trur nesten jeg må kjøpe en for å teste det ut på en fest- skal i 50 års feiring til moren min neste måned 😛 ha ha ..
      Men du, har man truse på når man har body? Så ikke helt for meg at det var så behagelig med knapper rett på der nede? Eller hvor sitter knappene i så fall, om man ikke har truse (da kanskje string?)??
      Sorry for alle spørsmål- hjernen begynte å jobbe litt hardt her nå. Ha ha

    7. Den rosa kjolen 😍😍😍😍😍
      Hvordan er den i stoffen og i størrelsen?
      Veldig mye fint, og elsker det første bilde, utrolig fint og kult bilde 😍😍😁😁

    8. Jeg så jo for meg at det blei mest behagelig med. Jeg bruker jo bare hotpants, bokser eller hipster, men hadde nok måtte investert i en g-string da ja, for det hadde jo sett helt teit ut med noe annet. Ha ha

    9. ÅÅ, såå mye fint <3 Det skjørtet der har jeg sett på også, og det var faktisk finere på dine bilder enn på nelly sine egne..

    10. Så fine klær. 🙂 Når jeg så disse var jeg meget kjapp med å legge noen av de i handlekurven. Supert at du legger ut slike innlegg som dette. Da blir det lettere for andre å finne superfine klær, bli ops på at de er der ute, hehe. 🙂
      ett annet spørsmål. Jeg husker ikke om jeg har spurt før så jeg spør eventuelt igjen :p hehe. Hvilket kamera bruker du, hvilke innstillinger og redigerings program? 🙂

    11. Hei! Så fine klær, herreguud😍 Skulle bare ønske du kunne hatt håret bak, ihvertfall på en side, så man kan se toppene og plagget i en hel het:/ du har drømmehår og det er utrolig vakkert, vit det! Dette er ikke på noen måte ment som kritikk, bare et lite forslag. Håper du har en super uke videre! Klem 💕

    12. I hvilken butikk fikk du tak i de kaffesirupene, som du skrev om her om dagen? Jeg finner de bare på nett 😅

    13. Kjempe fine klær <3
      Den rosa bodyen er den lik fargen på dine bilder eller på nettsiden til Nelly? Fargen på dine bilder er mye mer sterk rosa enn på nellys bilder.

    14. Sykt gøy med innkjøps innlegg på bloggen, er veldig stor fan av Nelly selv! Men må bare si at det irriterer meg litt at du skriver for alle plaggen “til kun … kr”. Det er ikke for alle slike priser er bare “kun”. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg