Jeg ser ut som et annet menneske

Tidligere i dag ble jeg sittende å scrolle igjennom instagram, og kom over en god del før / etter bilder av Kardashians jentene. Det er jo ingen hemmelighet at de har forandret seg ekstremt siden de ble kjente, med hjelp av glamsquad og operasjoner. 

Så begynte jeg å tenke litt selv. Hvor mye har jeg forandret meg? Det er jo lenge siden jeg begynte å blogge, og siden den gang har jeg jo forandret meg veldig mye. Jeg har riktignok ikke tatt noen operasjoner eller injeksjoner. Men jeg har jo blitt en del år  eldre, og har blitt litt flinkere innen sminke. 

Så jeg gikk tilbake i arkivet, fant et bilde fra september 2011. Her var jeg 18 år, trodde jeg var superflink på både sminke og styling. Vel, når jeg ser på det bildet nå, kan jeg vel konkludere med at jeg virkelig ikke kunne sminke meg, og herregud som jeg har forandret meg! 


Jeg føler nesten jeg ser ut som et annet menneske. Det er ganske sinnsykt hva riktig sminke og alder kan gjøre for utseendet. Det er både skremmende og fascinerende. Rett og slett fordi det viser hvor mye sminke har å si på hvordan man ser ut. 

Og når jeg kan forandre meg så mye ved kun bruk av sminke, så kan dere jo tenke dere hvor mye man kan forandre seg ved hjelp av operasjoner. Hjelpes!

 

29 kommentarer
    1. Tror ikke kardashians jentene har tatt så mange oprasjoner som alle skal ha det til. Iriterende å se før etter bilder av Kylie, når før bildet er henne som 12åring og etter er nå.

    2. Du har faktisk forandret deg veldig masse! Husker så godt Skalldyrfestivalen i Mandal for mange, mange år siden. Plutselig kom jeg og noen venninner borti deg og noe andre som var fra Mandal. Så skulle noen av de jentene fra Mandal som du var med finne ei som vi kjente pga noe med typen til hun du var med. Fjortis tiden, haha!😂
      Men ivertfall du har forandret deg så sinnsykt masse siden den gangen! 😍

    3. Elsker deg Stina! Du er så flink og har vært og er et forbilde for meg! Fortsett med alt det brae du gjør!😀

    4. Hvorfor Godkjenner du ikke kommentarene mine?:((
      Gir jo bare kompliment for sminka…. og spør snilt om du kan dele det med oss:(

    5. Hei Stina <33
      Dette er kanskje feil innlegg å spørre på, men er usikker på om du ville ha sett kommentaren på forrige treningsinnlegg 😉
      Jeg ville bare si at jeg blir sååå inspirert av treningsinnleggene dine og bare holdningen din til trening, virkelig! Og det motiverer meg virkelig til å trene mer og fokusere på et sunt kosthold!
      Det er bare det at jeg er en jente som bor hjemme (hos foreldre), og har da feks ikke tilgang til eget treningsrom eller treningsapparater. Jeg er heller ikke gammel nok til å dra på treningsentrene i nærheten, og jeg tror uansett jeg ville blitt altfor sløv med det.
      Så det jeg lurer på er; har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å trene nå? hva gjorde feks du da du var yngre?
      Ville vært utrolig hjelpsomt om du lagde et innlegg (eller en video) om dette, feks hvordan lage seg en oversikt, holde seg til den, og få god og bra, men "enkel" trening "hvor som helst"?
      Elsker bloggen din så masse <33

    6. Synes du var søt på det gammle bildet, du ser faktisk ganske dukkaktig ut på det nyeste bildet. Men jeg synes du er pen uten så mye sminke og falskeptisk vipper:)

    7. Du har forandret deg ja! Men pen på begge bildene da 🙂
      Jeg bare lurer på noe og mener ikke dette på en frekk måte, men er nysgjerrig på hvorfor du legger ut ganske lettkledde bilder av deg i nesten hvert innlegg? Synes bloggen hadde vært mye mer spennende om det var mer varierte bilder 🙂

    8. Jeg synes helt ærlig du ser ganske lik ut jeg 🙂 Dersom du hadde hatt samme uttrykk og vinkel på begge bildene tror jeg ikke forskjellen egentlig hadde vært så superstor.
      Veldig fin på begge bildene da!

    9. vakker før vakker nå <3
      men du ser ut som en voksnere versjon av deg selv. Du er en veldig vakker jente 😀
      ønsker deg en fin dag 😀
      digger bloggen din:*

    10. Hei! Ville bare informere at du ikke har lagt ut videoer på youtube?? Du som skulle legge ut hver onsdag, men har ikke lagt ut på 2 uker nå, og du har begynt og blogge mindre, som ikke er bra, du kommer til og miste lesere! Så kan du prøve og blogge og legge ut videoer på youtube som planlagt, hver onsdag//hverdagsblogging for og holde bloggen din på topp?! Begynner og bli litt kjedelig?

    11. Hei!
      Morsomt å se før og etterbilder! 🙂 Jeg har et spørsmål som gjelder stativ til kamera. Jeg vurderer å kjøpe et til mitt eget kamera, men er usikker på maks høyde på stativet. Jeg lurte på om du har et stativ som er nesten like høy som deg selv eller hvor høyt stativet ditt egentlig er? Jeg ser jo at du får tatt bilder hvor hele deg og mer er med i bilde, og det vil jeg også ha muligheten til uten at kamerat må stå veldig langt unna. Så noen tips? 🙂

    12. Du ser tynnere ut nå enn før, og det er du kanskje også?? Veide du mer før enn nå? Er nok mye derfor bildene er så forskjellige:) Du hadde litt mer bollekinn før ser det ut som, men det er fint syns jeg:) Fin på begge bildene:)

    13. Hei Stina den siste videoen du la ut på YT var 28. Desember 2016! Ikke at det er så lenge siden men du sier at du skal legge ut videoer vær Onsdag! Du kan risikere og miste kjempe mange følgere på YT. Det er faktisk mange folk som driver med skole i tilleg til YT og de legger ut flere videoer enn deg!
      Jeg synes at du og den gamle deg ser ganske like ut, men jeg tror dere hadde sett mye mer like ut hvis det gamle bildet hadde blitt tatt med ett like bra kamera som det nye bildet.

    14. Begynner fort å miste interessen med engang du ikke blogger/videoblogger. Hvor er du? Håper du har det bra:)

    15. Det som gjør at du ser så annerledes ut
      nå er jo at sminken definerer utseende ditt.
      I tillegg så ser du jo inn i kameraet
      med et genuint smil på det eldre bildet
      fremfor å stirre tomt ut i luften som
      en barbie, som på det nyere bildet.
      Synes du ser mye “bedre” ut som 18 åring.
      Mye sunnere og ikke så tilgjort.

    16. Hei, kan du lage en morning-routine på neste youstube video, det var lenge siden du lagde en sånn video <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg