Et sunt alternativ til kveldsgodt!

For å kicke igang et sunnere 2017 tenkte jeg å dele en oppskrift på en utrolig god smoothie. Denne passer perfekt om har skikkelig søtsug, og vil ha noe søtt men sunt. Eller bare om du vil kose deg litt ekstra på kvelden, men med noe sunt! 

✨ Det du trenger er:

(til 2-3 porsjoner)

🍎 1 eple

🍊 1 appelsin

🌿 1 liten neve sitronmelisse

🍓 1 liten skål frosne jordbær

🍏 1 liten dæsj lime

🍒 1 liten skål frossen skogsblanding

🍈 1/3 mango

✨ Skjær vekk skall på appelsin. Fjern skall og kjerne på eple. Skjær vekk skall på mango.

✨ Ha alt i blenderen og kjør til det er helt jevnt.  

✨ Hell rett i glass og nyt! Eventuelt sil den først om du ikke liker små frø og små klumper! 

✨ Nyt med den beste samvittighet! 

23 kommentarer
    1. Hei Stina. Dette er kanskje en litt sein kommentar men jeg lurer på hva det negl greiene for å se fargen og merke jeg trenger det jeg har over hundre neglelakk jeg og så Pls svar. Holsen din største fan Sara❤

    2. Så herlig det ser ut, og så utrolig fin du var på håret her <3 Gøy å se at du ligger så høyt på blogglisten om dagen forresten, det fortjener du snuppa 🙂

    3. Hei Stinablogg. Dette er kanskje en litt sein kommentar men jeg lurte på hva den neglelakk greia for å se ossen neglelakker og hvilket merke hva heter det skal bestille det på eBay men hvet ikke hva det heter. HJELP MEG!!
      Sara❤❤

    4. Hei Stina! Super fint at du la ut en slik oppskrift, den så utrolig god ut 🙂 Lurer på hvor du har kjøpt glasset, eller hvor man kan kjøpe lignende?
      Takk for svar😊

    5. Så deilig ut! Kjempegodt tips.
      Jeg vet du har skrevet det før, men jeg finner det ikke. Disse bildene var så klare og fine, hvilket kamera er brukt?

    6. Hei jeg vet dette ikke har noe med dette og gjøre.
      Tidligere kom det et spørsmål om hvor du hadde fått tak i sånn
      Man kan lakke forskellige negler som du hadde kjøpt på eBay,
      Hva heter den? Håper du sjønner hva jeg mener, det var litt vanskeligt
      Og forklare☺️💅

    7. Veldig godt tips! Det er alltid en glede å komme inn på bloggen din 🙂 Lurer på om du kan ha en ny eBay Haul? Det er alltid moro å sjekke ut nye ting å kjøpe, som også er rimligere.

    8. Jeg lurte på om du kan lage et innlegg med rimelig treningtøy og hvor vi kan få kjøpt det å sånn! Prøver å lete på nett, men er så mye dyrt. For oss som har det litt trangt økonomisk, hadde det vært gøy å fått litt tips til kult treningtøy til en bra pris 🙂 Du kan så klart ta med til alle priser, men veldig greit om du tar med en del rimlige også..

    9. Hvilken pulsklokke modell er det du har? Akkurat fått meg polar klokke selv å den ligner litt på din😄 Elsker deeeg💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg