Mine mål for året

// reklamelink

Mandag og nytt år. Dette er virkelig den beste muligheten til å starte med blanke ark. Glem alt drittet som skjedde i 2016, glem alt godteriet som ble spist hele desember, og legg fra deg alt som du ikke trenger lengre. Selv har jeg virkelig satt meg mange mål for året!

Et av målene mine som jeg virkelig må jobbe for, er å holde godteri kun til lørdagene. Jeg er en skikkelig godtemums, men det må det bli slutt på! Sånn egentlig er det  jo ikke noe problem å unne seg noe en gang iblant. Det er jo derfor jeg skal spise godteri på lørdager. Meeen, når en pose med smågodt blir lunsj og man dropper viktig næringsrik mat, er jo ikke det helt sunt. 

Så nå har jeg nettopp kastet absolutt alt av godteri som er i huset. Når jeg kjøper godteri på lørdager, kommer jeg til å kaste det som er igjen på søndagsmorgenen. Så lenge det ligger godteri rundt i huset, er det ekstra vanskelig å holde seg unna. Så etterpå skal jeg kjøpe inn masse frukt og grønt som jeg kan knaske på når jeg vil ha noe som er godt!

En annen ting som jeg også har satt som et mål dette året, er rett og slett å gi slipp på vonde ting som har skjedd. De siste årene har jeg hatt en del opplevelser eller episoder (vet ikke helt hva jeg skal kalle det) hvor mennesker har vært helt grusomme mot meg. Jeg har gått rundt og vært mye redd, sint og frustrert. Personlig skjønner jeg ikke hvordan andre mennesker kan være så grusomme. Men jeg må nok bare innse at verden er ikke full av mennesker som bare vil deg godt. Men da er det så viktig at man klarer å tilgi disse menneskene, glemme at de noensinne har eksistert, og gå videre.

Så et av mine mål i året som kommer er bare å tilgi mennesker som har vært slemme mot meg. Glemme at de har eksistert, og bare gå videre. De menneskene fortjener ikke å være i livet mitt, så fuck dem. Det er eneste jeg har å si. Hehe! La dere gjerne bli inspirert her folkens! Om noen har behandlet dere dårlig, la de være igjen i 2016. De fortjener ikke å være i livene deres. 

Lignende topp som jeg bruker finner du HER

Den tredje tingen som jeg har som mål for året er å ta bedre vare på meg selv. Her kommer jo godteri delen inn. I året som har vært har jeg sluntret altfor mye unna med treningen og kostholdet. Jeg har spist mye usunt og trent veldig lite. Dette er det slutt på nå! I 2017 vil jeg virkelig komme i form igjen, så jeg endelig kan føle at kroppen min er sterkere, at jeg får mer energi og bare mer gnist!

Skal heller ikke legge skjul på at det blir deilig å føle seg litt trent når det kommer til utseendet også. Altså, jeg vet jeg er slank og sånt. Men kroppen min er ikke like stram som jeg vil at den skal være. Så det skal forandres nå! Er det forresten lov å være så ærlig som jeg nettopp var nå? Føler jeg nesten burde skrive en lang paragraf om at man skal føle seg fornøyd med seg selv uansett hvordan man ser ut. Men hey, fuck det. Er lov å være litt ekstra ærlig en gang iblant. Eller hva?

Okey, det her ble mye om mine mål for året. Men jeg er så pumped up for et nytt år at jeg bare måtte fortelle dere mine tanker! Nå skal jeg ut en tur i sola med Per Fredrik og Chloe. Vi skal en tur ut i skogen, og få litt frisk januarluft! ☀️

 

PS; Følg meg gjerne på snapchat “stinablogg” for å se øyeblikk fra hverdagen, som ikke kommer på bloggen! + se når jeg legger ut nye blogginnlegg!
 

27 kommentarer
    1. Hei stina. Jeg elsker deg😍😍 du er såååå sykt fin. Eg liker ikke så veldig godt å lese blogger. Derfor følger jeg med på deg på YouTube. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du legger ut mer på YouTube. Foreksempel denne, kan du legge denne ut på YouTube da er du best😘 jeg er snart 13 år og elsker deg 😘 håper vi møtes en gang

    2. Hei eg elsker deg stina av hele mitt hjerte. Jeg er 13 år og vil møte deg en gang. Jeg er ikke så veldig stor fan av å lese blogger. Derfor føller jeg med på deg på YouTube jeg ønsker at du legger mer ut på YouTube Foreksempel denne kan du vert så snill å legge denne ut på YouTube da er du best😍😍😍😍😍😍😍😍 elsker deg JM😗

    3. Hei Stina!❤
      Elsker bloggen og yt kanalen din, blir så inspirert til å ta
      Styring på livet mitt, og tenke på hva som faktisk er sunt for meg❤❤tusen takk❤❤
      Meeeen, det jeg skulle si er, kunne du laget en treningsvideo igjen snart? Så man liksom kan
      Trene samtidig med deg❤
      Eller ha en månde uten sukker igjen og blogg og sånt igjen?❤❤ Det var så koselig når du gjorde det før❤❤ elsker deg Stina❤ du er ett av mine største forbilder❤❤

    4. Det er alltid fint å ha noen mål i løpet av året, og jeg synest du hadde veldig fine mål. Kjekt at du også utdyper dem litt 🙂 Håper du får et veldig fint år, og at du klarer å nå målene dine.
      Et lite spørsmål, bare. Hvordan får du slike “emojies” i innleggene dine? Det er så fint 🙂
      Godt nyttår!

    5. Hei Stina!❤
      Elsker bloggen og yt kanalen din, blir så inspirert til å ta
      Styring på livet mitt, og tenke på hva som faktisk er sunt for meg❤❤tusen takk❤❤
      Meeeen, det jeg skulle si er, kunne du laget en treningsvideo igjen snart? Så man liksom kan
      Trene samtidig med deg❤
      Eller ha en månde uten sukker igjen og blogg og sånt igjen?❤❤ Det var så koselig når du gjorde det før❤❤ elsker deg Stina❤ du er ett av mine største forbilder❤❤❤

    6. Hei håper du klarer målene
      dine godt nyttår 😘😘
      Elsker deg du er mitt fårbilde
      Og idol og kan du lage mer
      videoer med Chloe pliss:-)

    7. Så mange fine mål💜😱❤️Klarer ikke å vente med å lese bloggen din når jeg ser på TV noe som jeg elsker ❤️Men når jeg holder på å lese bloggen din klarer jeg bare ikke å se på tv😱💜elsker deg leser bloggen din vêr dag å det har jeg gjort noen år nå 😂Vil aldri slutte å lese den💜

    8. Aldri skjønt det der å glemme 2016? Det forsvinner jo ikke liksom, er bare et par dager siden. Samme om det er 13 mars eller 3 januar! Haha. Lev etter dager og ikke år 🙂
      Mitt nyttårsforsett er å skrive ned hver gang jeg opplever noe fint/føler meg lykkelig på en liten lapp, legge det i en tom krukke og lese de alle nyttår 2017! Da kan man fokusere på det fine som man kanskje har glemt oppi alt det fæle som muligens skjer 🙂

    9. Hei Stina!
      Jeg har lest bloggen din i 5 og et halvt år
      Gjennom disse årene har du hjulpet meg
      Gjennom så mange vonde å tøffe tider.
      Du har også gitt meg råd og tips som
      Virkelig har hjulpet meg❤
      Tusen takk for at du er er så fantastisk
      Forbilde for meg😍
      Elsker Deg🎀

    10. Hvorfor svarer du alltid kun på de første
      Kommentarene?
      Ikke frekt ment i det hele tatt!!!
      Jeg har postet mange fine kommentarer litt
      Sent men du svarer aldri🤧🤧

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg