Klar for nyttårsaften! – Antrekk!

Nå er det ikke lenge igjen av året! Her er sminken på, håret er krøllet og kjolen har jeg nettopp hoppet inn i. Så nå er jeg veldig klar for å feire nyttår! I kveld skal vi feire hjemme hos Per Fredrik og meg, med en god del venner av oss begge.

Per Fredrik og Marius lager kalkun, og det ser så godt ut! Kjenner jeg blir så sulten bare tanken på det. Kom nettopp på at jeg ikke har spist siden 11, så kan hende det er derfor jeg er litt ekstra sulten. Haha! 

Kjolen min finner du forresten HER. (sponset)

Nå kommer straks alle gjestene, så jeg må runde av her. Godt nytt år til alle dere fantastiske leserne mine! Dere har vært så amazing å blogge for i år, og jeg er så takknemlig for at dere følger meg! 

12 kommentarer
    1. Godt nyttår til dere begge 🙂 gleder meg til å følge bloggen din videre i 2017 og mange år framover

    2. Hei.Jeg har samme ballonger som deg💕
      Jeg syntes du er veldig pen,snill,søt,flink,smart,morsom….
      Du er verdens beste blogger💖
      Godt nyttår♥️

    3. Naww!! Så søtt😘 Elsker bloggen din og kommer til og gjøre det så lenge du blogger👍 Og forresten så lurte jeg på hvem/hvor dere kjøpte Chloe? Har veldig lyst på en popillon selv, men leter etter den søteste😄 Og Chloe er jo veldig, veldig søt så derfor lurte jeg på hvor dere hadde kjøpt hun😚❤Men godt nytt år og lykke til videre🤗 Klem fra Filippa😘💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg