Greit ferdig med julen!

Ah, nå føler vi oss veldig som juletreet i stua. Veldig slitent, og greit ferdig med jula. Vi satt jo inn juletreet helt i starten av desember, så det har siget godt ned for å si det sånn. Haha! Snakker vi plastikktre neste år? Må nok ha det om vi skal sette det opp tidlig i desember i alle fall. Helt siden midten av november har det vært så ekstremt mye å gjøre når det kommer til jobbing og på den sosiale delen.

Drøssevis av annonsørjobber og selskaper med venner og familie, har virkelig slitt oss helt ut. For ikke å snakke om hvor halvveis “vanlige” ting har blitt. Brukte bokstavelig talt nettopp over en time på å rydde walk in closet mitt, og jeg er ganske kjapp. Så det sier jo sitt! 

Nå har jeg også nettopp ryddet hele stua. Juletreet er kastet ut, og mye av julepynten er borte. Nå står det kun igjen et par småting her og der, som bare er koselige, og ikke tar opp så mye plass. Stua føles jo helt tom nå som det ikke er et svært juletre der! Så må nok på Plantasjen en tur i morgen eller på fredag og kjøpe noen nye planter til å sette rundt i stua. Haha, her i huset er det forresten ikke bare juletreet som har dødd. Alle orkideene har dødd også. Så nå må det shoppes!
 

Men, til tross for helt julekaos og at det har vært ganske slitsomt. Har det vært ufattelig koselig og gøy! Jeg er så glad for alt vi har gjort nå i juletiden! Nå i desember har jeg virkelig gitt totalt blanke i alt som heter trening og sunn mat, så nå kjenner jeg at det skal bli veldig deilig at januar snart kommer. Da blir det inn i sunne vaner og masse trening! Apropo trening, nå skal siste strøk males på treningsrommet. Ah, blir så deilig å ha det helt fresht og fint der når januar starter!

 

Noen av dere som er lei julen?

22 kommentarer
    1. Vi pyntet til jul lillejulaften og jeg kunne glatt kasta ut jula nå! Selv om vi ikke har så mye pynt blir jeg halvstressa av at det er så mye “rot” som ikke pleier være her..Så gleder meg virkelig til og få eskene opp på loftet igjen og det blir minst mulig i stua 🙂

    2. Orkideene er ikke døde fordiom blomstene er borte, de er bare avblomstret. Bare fortsett med å vanne de, så kommer det nok nye knopper og blomster! :))

    3. hei, jeg har ikke helt godt lei av julen, men jeg er i vertfall ikke i julestemning akkurat. Jeg har selv ikke lagt bort julepynten helt enda, men liksom jula er ikke der. Den har godt litt bort, men jeg har fortsatt lyst p? den deilige julematen vi hadde, jeg tenker tilbake p? hvor god den maten var!!

    4. Jeg er glad som skal vekk fra huset i morgen, så jeg sipper å rydde noe som helst før etter nyttår. (Familien tar treet vårt) Haha

    5. du kan ha en orkide i årevis dersom du tar godt vare på den. vår orkide har vi hatt veldig lenge og det kommer nye blomster hele tiden.

    6. Hei! Du har så fin blogg, og fin ibtro slik at leseren har yst til og lese videre! g du er så utrolig pen! Vakker, og idag har jeg faktisk sett på videoene dine fra youtube hele dagen, og jeg har startet helt fra da du var ung! fFin youtoube konto og blogg, insta osv…! Stå på Stina <3

    7. Nei,egentlig ikke.
      Det er bare det at.. Jeg synes at de begynner så tidlig med julepyntingen i butikkene at det blir litt for mye. Så når julaften kommer,så føles det som du har vært i julestemning før den kommer.

    8. Nja, må nok si meg litt enig. Har vært en del stress også, så det skal bli nydelig å få den ”gamle” hverdagen i gang 🙂 Men, liker mye lys og slikt. Det er veldig koselig! Lurer på til neste ukas spørsmål: Klarer du alltid å holde det ryddig i huset deres?
      Jeg vet hvor fort jeg kan rote ting til, så har du det alltid så fint! Eventuelle tips for å holde det slik? 😉

    9. Har lyst til å bytte gardiner å ha ut jula fordi jeg trenger forandring 😊 Meeen så klarer jeg ikke helt å kaste den ut fordi jeg synes juletreet er så fint 😍

    10. Skjønner deg veldig godt! Er drit lei julepynten selv og tok vekk alt igår bortsett fra juletreet og julepynten som står på datteren min sitt rom. Det skal få lov til å stå der til den 1.januar. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg