Hvilket land kommer jeg egentlig fra?

Her går det virkelig unna i julen! I dag har vi vært på vårt 4. juleselskap siden lørdag! I går startet vi med julefrokost hos foreldrene til Per Fredrik med pakkeleker og det hele! Så bar turen rett videre til Hokksund, for å feire litt jul med familien min.

Vi skulle egentlig være hos tanten min, men der hadde alle blitt sjuke, så da ble det flyttet til søsteren min. Skjer med at så mange er syke nå for tiden? Er så typisk at det skal havne midt oppe i juletiden! God bedring til alle som er syke! Selv har jeg vært syk i flere dager, men nå er det kun litt tørrhoste som henger igjen!

 

Herregud, nå snakket jeg meg helt bort her. Vi havnet i alle fall opp hos søsteren min sammen med en god gjeng av familien. Haha, Per Fredrik måtte le litt av alle tingene vi skravler om i familien vår. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at jeg ikke ser så veldig norsk ut, og det samme gjelder jo resten av moren min sin side. Moren min har jo brune øyne, gulaktig hud og veldig mørkt hår. Så vi blir alltid sittende å diskutere om hvor vi egentlig er fra.

Selv blir jeg ofte forvekslet med å se russisk ut. Ofte når jeg er i utlandet går folk bort til meg og snakker russisk, og servitører gir meg ofte russiske menyer liksom. Haha! Selv ser jeg ikke helt greia! Men kanskje vanskelig å se selv! Jeg er jo ekstremt gul i huden i forhold til hva som er vanlig hos nordmenn, så noe utenlandsk må det være. Men gud vet hvorfra! 

Er jo nesten standard at vi begynner å diskutere hvor vi kommer fra i familieselskaper, så hele gjengen ble enige om at nå var det virkelig på tide at vi tok en DNA test for å finne ut hvor vi faktisk kommer fra. Så det skal jeg virkelig gjøre på nyåret! Blir spennende å se! 


 

Haha, jaja! Nok skravling om DNA testing og hvor man kommer fra. Det var som alltid veldig koselig å se igjen familien min! Selv om vi sees heldigvis ganske ofte. Vi har jo en sånn familie som gjerne samles 15 ganger i året for å feire alt mulig sammen, og da snakker vi tanter, onkler, søskenbarn og hele gjengen! Men det er så koselig! 

Nå får jeg runde av her, hoppe inn i kosedressen og bare slappe av resten av kvelden! Det skal bli deilig nå kjenner jeg! 

5 kommentarer
    1. Aldri tenkt over at du er noe annet enn norsk, hehe, men blir spennende å se resultatet av DNA-testen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg