Ukens spørsmål #142

Hvor skal barnet deres ha rom hvis dere skal ha barn?
– Det blir nok på kontoret eller walk in closet mitt. Tipper det blir sistenevnte, også blir det flyttet inn på treningsrommet. Vi har jo 5 soverom her i huset, så det er nok plass å ta av! 

 

Har du noen spisesteder som du vil anbefale i Sandefjord?
– La Scala og Kokeriet er definitivt de stedene jeg liker best. Per Fredrik og jeg pleier å spise der ofte! 
 

Hvordan er det å være blogger?
– Det er helt fantastisk! Jeg kan bestemme så mye over min egen hverdag, jeg har verdens mest fantastiske lesere, og jeg har mulighet til å nå ut til tusenvis av mennesker med det jeg skriver. Selvfølgelig er det noen negative sider som at man har lite privatliv, man har aldri ordentlig fri, osv. Men det er sånt man vender seg til.

 

Skal Chloe begynne å blogge? Jeg likte det innlegget så godt!
– Hehe, ja kanskje det! Skal ikke se bort ifra at det kommer noen innlegg fra henne fremover! Gøy at du likte innlegget hun skrev. Hehe! 

 

Jeg lurer på om du pleier å se på TV? Siden du jobber så mye, rekker du det. Isåfall hva ser du på!
– Jeg pleier å se på tv / film med Per Fredrik på kvelden når vi skal slappe av og kose oss. Da pleier vi som regel å se på Modern Family, Family Guy, South Park, American Dad eller en film. Men da ser vi liksom bare på tv fra 21 til vi legger oss. Så det blir ikke så mye tv titting. Det er noe jeg ikke gidder å bruke så mye av tiden min på føler jeg. 

 

Du vet på pulten din, så har du sånn marmor greie. Hvor kan jeg få kjøpt det?
– Den kan man kjøpe på Panduro. Kontaktplast er forresten det som det heter. 

 

Var du skoleflink?
– Nja, på barne- og ungdomsskolen ga jeg ganske blanke i skolen. Så da var jeg ikke akkurat skoleflink. Men utover videregående skjerpet meg en god del, og fikk veldig gode karakterer. Så da var jeg skoleflink. Hehe! 
 

Er det veldig annerledes å ha hund?
– Ja, det har endret mye på hverdagen. Det er veldig koselig å ha lille Chloe tuslende rundt i huset hele tiden. Hun er jo så god og kosete, så da blir det så koselig! Nå begynner hun endelig å bli stueren, hun sover stille i buret hele natten, og er generelt enkel å ha med å gjøre. Når vi nettopp hadde fått henne derimot.. Ah, da var hun ikke enkel å ha med og gjøre! Da var hun helt i hundre, tisset inne 20 ganger om dagen, vekte oss mange ganger i løpet av natten, og var mye å håndtere. Glad vi er forbi det punktet! 

Hvor mange år har du holdt på med YouTube og blogg?
– Nå har jeg holdt på med begge deler i litt over 6 år. De første årene gjorde jeg ikke så mye ut av bloggen ei heller youtubekanalen min. Så det er de siste 3-4 årene som jeg har holdt skikkelig på med bloggen, og de siste 2-3 årene jeg har drevet skikkelig mye med youtube. 

 

Hva er det fineste / beste rommet i huset deres?
– Oi, vanskelig å si egentlig! Men det fineste rommet vil jeg nok si at er stua. Der er det så stort, fint og lyst. Også er det jo så store vinduer med utsikt mot vannet! 

Når begynte du med sminke?
– Jeg begynte med sminke da jeg var rundt 11-12 år tenker jeg. Da begynte jeg med lipgloss, maskara og litt foundation. Det er mye som har skjedd siden den gang i sminkeveien for å si det sånn! Hehe! Men husker jeg syntes det var så gøy med sminke, og da jeg gikk i 8. klasse måtte jeg alltid ha minst 7-8 lipglosser med meg hele tiden. Måtte jo ha litt å velge mellom. Haha! 

 

Hvis du skal ha en rolig kveld eller dag inne, hva gjør du da?
– Hvis jeg skal slappe helt av liker jeg å ta et langt deilig med, med ansiktsmaske, hårkur, bathbomb og en film på mac’en ved siden av badekaret. 
 

 

Føler du noen ganger et press til å blogge?
– Ja og nei. Jeg vet at dere er utrolig forståelsesfulle, og forstår det veldig godt om jeg trenger pause fra bloggen. Så sånn sett føler jeg ikke et press. Men jeg vil jo ikke skuffe dere, og jeg elsker å blogge for dere, så jeg lager nok et lite press for meg selv om å blogge. Men det gjør jo ingenting. Blogging er morsomt! 

 

Hva er ditt favoritt sminkemerke?
– Jeg har faktisk ikke noe favorittmerke. Jeg har diverse favoritter fra alle mulige merker egentlig. 

 

Er hunden din lydig?
– Ja hun har blitt veldig lydig! Hun har lært mange kommandoer nå faktisk. Sitt, ligg, kom hit, legge deg på teppet, hent bamsen, gå til pappa, gå til mamma, osv. Så hun har blitt veldig flink! Hun har også lært seg å si ifra når hun må ut for å tisse. Så det er veldig deilig! Hun er jo bare 5 måneder gammel. Så jeg er veldig fornøyd med hvor lydig hun er! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?”¨

 

PS: Husk å følge meg på facebook og skru på varsler for å se når jeg legger ut nye innlegg!
Trykk HER for å følge. 

35 kommentarer
    1. Kan du opprette en blogg til Chloe? Det hadde vært så morsomt. Hun hadde sikkert kommet høyt opp på blogg lista.

    2. Hvordan holder du deg oppdatert på nyheter i verden når du ikke ser på tv? Du har jo også så liten tid.

    3. hei 🙂
      lurer på hvor kjolen din på bildet er i fra? evnt om du har noen andre rosa kjoler å tipse om?
      takk for all inspirasjon du gir! godt nyttår 🙂

    4. Har du noen tips til å bli mer komfortabel rundt person man dater? Jeg holder på med en, og er sammen med han flere ganger i uken, men det er så mange ting jeg synes er flaut framfor han. Som f.eks. å spise meg ordentlig mett, hente meg noe å drikke, gå på do etc. Slike vanlige ting ALLE mennesker gjør. Var det slik hos deg i starten? Og har du noen tips som kan gjøre meg mer komfortabel rundt han?

    5. Har du noen bra tips til resturanter i Hokksund? Får har ikke alltid lov av mamma til og dra til Drammen bare for og spise ute på resturant

    6. hva gjorde dere med chole på nyttårsaften med tanke på at hunder og dyr generelt ikke liker raketter osv?

    7. Vil du og Per Fredrik ha barn sammen?
      Hva ville du jobbet med viss du ikke jobbet med blogg og youtube?
      Har du noen søsken?

    8. Jeg lagde en blogg for en stund siden med ett navn jeg ikke har så lyst på… Går det an å slette bloggen og opprette en ny med den samme gmailen???? (Må vite det)

    9. Er det spesielle folk som du legger merke til når de kommenterer (positivt altså) sånn at du husker den personen eller en som kommenterer jevnlig så du kjenner igjen navnet?🦄😂Rart spørsmål, ik🙈bare lurer veldig😂

    10. jeg lurte på hva du har studert eller hva du vil studere? og hva ville du jobbet som hvis du ikke blogget?

    11. Kan du ha vlogg uke? Husker du hadde det for en god stund tilbake, og det var utrolig bra og gøy. Vil gjærne se det igjen😍❤️

    12. Hva var gjennomsnittet ditt på karakterer på ungdomsskolen og videregående?
      (Er vel kanskje lett vel nysgjerrig her😅?

    13. HAR NIESEN/ TANTEBARNET DITT MØTT CHLOE? OGHAR DU BARE EN SØSTER OG ER HUN GIFT?
      DET VAR SPØRSMÅL TIL UKENS SPØRSMÅL!!!!!!!

    14. Kommer du og Per Fredrik til å få barn engang tror du? Isåfall hva vil du at det skal hete hvis det blir ggutt eller jente?

    15. Heisann! Hvor har du kjøpt badekaret ditt? Det er utrolig stilig. Er du fornøyd med det? Finnes det eventuelt en nettside de selger de på?
      Blir veldig takknemlig for svar! 🙂

    16. Hva gjore dere med hunden på nyttår?
      Ikke vondt ment men synes det er litt rart dere orka ha fest og folk da det var hunden din sin første nyttår…. Vi er alltid edru og hjemme med hunden vår for at hun skal føle seg så trygg hun kan på en så bråkete kveld for hun.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg