Min julefeiring!

Håper dere hadde en kjempefin julefeiring! Det hadde virkelig vi! Vi feiret som jeg sa i går, hos foreldrene til Per Fredrik. Sammen med storesøsteren hans med barn og mann, og lillebroren til Per Fredrik. Så vi ble en del mennesker! Jeg har jo aldri feiret julaften med noen andre enn min egen familie, men det ble så koselig at jeg ikke tenkte så mye på det!

Siden det var julaften “logget” jeg litt halvveis av, så derfor ble det ikke så altfor mange bilder fra julaften. Personlig syns jeg det er så viktig at vi er med de rundt oss når det er jul, og ikke bare et annet sted oppe i hodet. Hehe!

Nissen kom på tur og Chloe ble så spent og nysgjerrig! Det er litt rart. Men selv om Chloe bare er en hund, så har hun liksom blitt ungen vår. Så hun fikk julegaver og koste seg masse!


 

 

7 kommentarer
    1. Hørtes ut somed en koselig dag 🙂
      Jeg lurte på om du hadde noen anbefalinger til restauranter i sandefjord/Larvik omegn? 🙂 jeg reiser dit til til uka.og om du har noen tips hva man kan gjøre der også så hadde det vært supert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg