Julekaos! + Juleantrekk!

// spons

 

Nå står vi virkelig på reisefot, og skal akkurat til å reise til foreldrene til Per Fredrik. Det er så typisk, men jeg har hatt så god tid til å gjøre alt jeg måtte gjøre i hele dag. Men i siste øyeblikk løper jeg rundt og knipser bilder, pakker inn gaver, setter Chloe klar i buret, og pakker ting ned i veska. For et julestress! Men det er vel sånn det ofte er på julaften? Eller hva?

Kjole – HER 

Vi er i alle fall veldig klare for å feire julaften! Feberen har dempet seg en god del, men jeg er rimelig tett i hodet enda. Haha! Får kaste i meg en ibux eller to i bilen, så blir jeg nok i toppform. Håper dere får en fin julefeiring! Husk å ta vare på hverandre i kveld da ❤️

8 kommentarer
    1. Den kjolen var skikkelig fin p? deg Stina! H?per du hadde en fin juleaften, det s? det i vertfall ut som om du hadde! P? den sminke fo nybeggynere videoen hva heter den gr?nne concealeren, Elsker deg Stina!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg