House tour: Bathroom

Woho, i dag fikk jeg endelig tatt masse bilder av badet her i huset. Jeg har jo lovt dere i gud vet hvor lang tid, å vise dere litt ordentlige bilder av hele badet. Så nå var det virkelig på tide! Jeg tror kanskje badet er et av mine favorittsteder i huset. Vi har så sinnsykt deilig badekar, som har massasje, radio og lys så det er så deilig og avslappende å ta et langt bad!

– Så her har dere et “lite” bildedryss av hele badet – 

– Her kan man regulere hva slags massasje man vil ha, hvilken radiostasjon man vil høre på, om man vil ha lys som skifter farge, og man kan se hvor varmt vannet er – 

– Dobbeldusj med regnskogdusj gjør det ekstra deilig å dusje lenge! –

– Dobbelservant, perfekt så både Per Fredrik og jeg kan pusse tennene sammen på kvelden – 


 

Så, slik ser da hele badet ut. Det er jo en del svart inne på badet, noe jeg ikke ville likt på vanlige rom. Men akkurat på badet syns jeg det er helt fantastisk! Da blir det liksom ekstra behagelig og beroligende! Har forresten ikke noe peiling på hvor hverken dusj eller badekar er kjøpt, da det var de forrige eierne som kjøpte de. 

28 kommentarer

Siste innlegg