En dårlig start på dagen

I dag fikk jeg en ganske dårlig start på dagen. Varmeovnen hadde slått seg vrang, så vi våknet opp i et iskaldt rom. Ikke veldig gøy for meg akkurat, med tanke på at jeg får ekstremt vondt i leddene av kulde. Så da var det rett inn i en glodvarm dusj, sånn at jeg fikk varmen i meg.

Men siden formen ikke var helt på topp akkurat, brukte jeg morgentimene på å slappe av, se en julefilm, og kose meg med en god kopp med varm kaffe. Så det ble ganske chill fordet. Hehe! 

Hvor sykt søt er ikke koppen min? Den er ikke akkurat så veldig julete, men den er så jo så skjønn! Kjøpte den på en Disneybutikk da jeg var i Roma med gutten min i sommer.

Fikk til slutt dratt meg opp fra sofaen, og har blant annet knipset inn bilder til en hair tutorial til dere, som er perfekt for juleselskaper. Skal vise dere den etterpå, så husk å sjekke innom i kveld! Nå skal jeg straks ut en tur for å handle inn litt julegaver sammen med en venninne i Sandefjord. 
 

28 kommentarer

Siste innlegg