Hvis hunden din kunne blogge

Noe morsomt som Per Fredrik og jeg begynte å tenke på er om Chloe skulle blogget. En skikkelig rosahundeblogg, med alle de typiske temaene, bare fra en hundsperspektiv. Tror nok bloggen ville blitt noe ála dette!

 

🐶 “Dagens godbit” – “I dag fikk jeg en skikkelig god namme nam, som mamma og pappa kaller det, og jeg trengte bare å tisse ute for å få den. Score!”

🐶 “Pappa har forlatt meg” (10 minutter etterpå) “Pappa kom heldigvis tilbake”, Chloe sine overskrifter når Per Fredrik skulle en kjapp tur i matbutikken. 

🐶 “Dagens antrekk” – I dag tok mamma på meg min favorittkjole, og jeg følte meg såå fin med den rosa kjolen!”

🐶 “Dagens ugjerning” – “I dag tisset jeg på teppet til mamma’en min, i går dro jeg ut alt dopapiret og lagde en fin haug med det, og i morgen skal jeg snike meg inn i skoskapet og smake på mamma sine sko”.

🐶 “Hundelifehack” – Hvis du vil ha ekstra godbiter, så kan du late som du må ut og tisse, men etter bare 1 minutt kommer du inn igjen, og later som du har tisset masse, sånn at du får en stor godbit”. 

 

 

🐶 “Klar for jul” – “Julen betyr ekstra mye godbiter, og selv om jeg kan se litt Grinch ut er jeg glad i julen, lover altså”

🐶 “Dagens treningstur” – I dag tok mamma meg med på tur og vi så mange nye ting. Jeg snuste meg frem til 2 frosker i veien og jeg snuste minst 3 andre lukter fra hunder, så der måtte jeg bare tisse. Også møtte jeg på en skikkelig stor hund, og jeg var skikkelig redd i starten, men den var veldig snill, og nå er vi bestevenner for alltid”


 

 

Hvem vet, kanskje Chloe begynner å blogge en gang i fremtiden?

 

37 kommentarer
    1. Haha😂 Veldig morsom å lese. Jeg synes du kunne fortsette med sann innlegg noen ganger per uke og skrive hva Chloe har gjort og gjør liksom i hennes perspektiv 😂👍

    2. Haha, så søt!! 🐶 Lurer da jeg selv vurderer denne rasen: Hvor mye mosjon får hun/må hun ha daglig? 😊

    3. Cloe er sååå søt man ser veldig godt hvor mye hun har vokst og utviklet seg. Jeg har en hund som er fød 16/7/2016 og hun heter Tundra men hun er en Husky mens Cloe er en liten søt papilon hvor gammel er Cloe forresten🐶 Hun er bare sååå søt😍😍😍

    4. Hahah, dette var veldig morsomt å lese. Kanskje du kunne begynt med at Chloe oppsummerer hver uke i hennes perspektiv:)

    5. Hei, jeg synes dette var utrolig gøy og originalt! Kunne dette kanskje vært noe du kunne legge ut en gang i uken eller noe sånt? Sånn som ukens spørsmål O.S.V ❤️ og du er mitt absolutte forbilde! Jeg har lest bloggen din i to år også fikk jeg hele vennegjengen min til å lese bloggen din! Og jeg hadde en presentasjon på skolen om bloggere der du var hovedpersonen❤️

    6. Haha, har hund selv og tror alle hundeeiere kan kjenne seg igjen i det at man føler at hunden har sin egen personlighet!(Selvom de fleste vennene mine stirrer litt rart på meg når jeg snakker til hunden som om det var en baby!
      Utrolig morsomt innlegg!! Ha en fortsatt god helg:)

    7. Hahahhaah elsket dette innlegget! Satt med latterkrampe hele innlegget! Elsker hunder selv og har 3 hunder i huset! Vi er en familie på fem og pappa er oppvokst, og elsker hunder så det var det mest naturlige å ha det. Du er best i alt Stina! Elsker deg!

    8. Hei synes dette er et kjempemorsomt innlegg!!!!
      Håper virkelig at dette blir en fast greie!!
      Serr jeg ler meg ihjel!
      Men uansett jeg skulle bare komme med et lite tips om hunder. Ville bare si at det er best for hunden hvis du bruker sele. Jeg har lest at hunden kan få skader i nakken. Hvis du ikke finner en som er liten nok, kan du bruke kattesele eller kattunge sele. Heheh hunden min måtte bruke det hun veide 800 gram da vi fikk henne!! Nå veier hun C. 3,8 kg! Elsker bloggen din og fortsett med deg gode arbeide! Lurte også på om du kunne ha flere hjemmelagede retter bare veggis. (Er veggis og synes den noen gang er litt vanskelig og finne bra måltider uten kjøtt!) spiser fisk da! Hehehe nå ble en veldig lang kommentar! Men skriver ikke så ofte så hadde liksom mye og si nå!

    9. Hei jeg tror absolutt at Chloe kan bli en veldig bra blogger! Men selv om Chloe blir en blogger, må du aldrid slutte Stina! Jeg elsker arbeidet du gjør og du er den beste bloggeren jeg vet om . Men du kunne jo, gjort dette til en fast greie å ha Chloe sin blogg sammen med din eller noe? Det var veldig morsomt måtte le masse! Hvor kjøpte du den hunde kjolen fra den var sykt søt!!!Men du gidder du og se på komentarene på sminke for nybegynnere? Oisann dette ble ganske mye det, hehe. Håper du får deg en superfin 11. Desember! Hilsen fra en stor fan.

    10. Hahah så søtt😁
      Jeg tror hunden min har lest den lifehacken, hun gjør akkurat det samme😂
      Synes Chloe bør starte å blogge som deg også😉❤️

    11. Hahaha… dette er så bra, du må fortsette❤ Chloe er så søt, jeg har en liten hund selv den heter shanti og hun tar også dopapir😂 Hun tiser Ine fremdeles. Men jeg syns at dette var sikkelig bra, du burde forsette💗🙏🏻 Elsker yt kanalen din og bloggen din!!! Du aner ikke vor mye jeg har lyst til og møte deg. Du er den beste rosa yt/bloggerne. Du er høt opp på min idol liste❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg