Flaue øyeblikk

Er det ett sted jeg tørr å virkelig være totalt uhøytidelig og bli skikkelig blaffen i hva andre mener, så er det definitivt snapchat! Der legger jeg ut bilder og videoer fra hverdagen, fra tider der ting går helt galt, eller når Chloe bare er skikkelig søt, eller når filteret bare er yassss. I tillegg legger jeg alltid ut når jeg har lagt ut nye innlegg, sånn at dere får med dere det! Vet jo at ekstremt mange av dere har spurt om jeg kan gjøre det, så det er lettere for dere å følge med, så da hører jeg selvfølgelig på dere der!

Hender også at jeg åpner snapchatten min om jeg vil ha feedback fra dere på ting dere ønsker at jeg skal blogge om, eller ting dere for eksempel lurer på til ukens spørsmål. Så uansett om du har lyst til å se søte bilder av Chloe, flaue øyeblikk eller bare vil vite når jeg legger ut nye innlegg på bloggen, syns jeg du bør legge meg til! “stinablogg” heter jeg forresten der!


Ha en fin fredagskveld da dere 💕
 

4 kommentarer
    1. Hei Stina 🙂 håper du kan svare på mitt spm. For dette haster 🙊 Jeg skal surprise min søster med sminkebord og må finne en speil som du har på din sminkebord. Lampene har jeg kjøpt, men finner ik lik størrelse speil som det du har. Behøver en 60×60 speil. Hvor har du kjøpt din?
      Love u! 😘

    2. Hei Stina! Jeg er en stor fan av deg og elsker at du blogger. Jeg bare lurer kan du sjekke komentarene dine p[ den sminke for nybeggynere, fordi jeg og noen andre lurer p[ noen ting. Elsker deg du er den beste bloggeren jeg ser p[. og jeg ser alltid nesten hver dag om du har lagt ut noe nytt. Sorry for den p[ greia det er bare at pcen miner litt tullete. Sjekk ut den sminke for nybegynnere da, Fine bilder! Hilsen fra en stor fan!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg