24 Julefilmer du bør se!

Nå er det allerede 8 desember, og jeg har så julestemning! Hvordan er det med dere? Har dere kommet i julestemningen enda? Vel, om dere ikke har kommet helt inn i stemningen enda, anbefaler jeg dere virkelig å se noen av disse filmene. Om du allerede er i julestemning er de også ekstremt koselig å se på! Så nå er det bare å sette seg ned forran tven, med litt godteri under pleddet og nyte en julefilm eller to. 

Jeg har plukket ut 24 av mine favorittjulefilmer som du kan se. Selv ser Per Fredrik og jeg en julefilm hver dag frem til jul, og det er så koselig! Mine personlig favoritter er nok; Bad Santa, Barbie in the nutcracker, Gremlins, Askepott og Mikkes jul. De to siste sparer jeg til julaften, for da er det tradisjon å spise godteriet fra julestrømpa og se de filmene om morgenen!

Hvilke julefilmer er dine favoritter?

12 kommentarer

Siste innlegg