Det var iskaldt!

I dag har vært en skikkelig lørdag-lørdag. Jeg stod overraskende opp ikke før klokken var rett over 11. Altså, det er jo så sent! Men én gang iblant er det jo lov! Hele dagen i dag har egentlig bare gått med til å gjøre husarbeid og mail arbeid. Har ryddet skikkelig inne på walk in closet og i stua. Så nå er det skikkelig julete her hjemme! 

Herregud så søt lille jenta mi er på dette bildet! 

Nå har jeg nettopp tatt en iskald dusj. Per Fredrik hadde badet rett før jeg skulle dusje, så det var helt tomt for varmtvann igjen. Det var greit kaldt! Har aldri vært så effektiv i dusjing noensinnne. Haha! Nå skal jeg bare ta på meg litt sminke og kle på meg, så skal vi ut og ha date night. I kveld er det min tur til å bestemme hva vi skal, så da gikk jeg for å spise ute i Tønsberg. Det er spesielt en restaurant jeg syns er så bra der, så dit vil jeg virkelig dra for å spise!

Håper dere får en fin lørdagskveld! ❤️

12 kommentarer
    1. Jeg kommer hjem fra å ha spist ute med typen, vi bor i Tønsberg, så leser jeg at du skal ut med kjæresten din 😀 Hehe. Kos dere masse! På hvilken resturant skal dere? Vil bare tipse om at Paparazzi ikke er en særlig bra plass, mye smakløs mat og dårlig service etter min mening :p

    2. Jeg ville bare si at jeg blir så inspirert av deg atte hjelp! Jeg sliter med ME, og føler jeg går glipp av livet.. klarer ikke å jobbe, eller så mye som å gå på butikken. Da du skrev om den gangen du var så sliten fikk jeg på en måte håp. Du har virkelig lykkes i livet, og det er lett å se at du er en stå på person. Selv om du var/er sliten jobbet du på for leserene dine, og det gir meg så sinnsykt mye håp, på en eller annen måte! Tusen takk, stå på videre❤ jeg ønsker deg alt godt!

    3. Elsker deg sååå mye du er så inspirerende og mitt forbildet.
      Håper jeg blir like snill og får en like varm og søt personlighet når jeg er på din alder.
      Jeg bor i Tønsberg kan du ha meet-up der?
      Love u❤️💗💜🙂💚🎀💕

    4. Jeg vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre men jeg trenger et godt råd. Jeg her en venninne å storebroren hennes tok selvmord forr en stund siden å jeg er litt redd får va jeg skal gjøre. Jeg vil på en måte ikke presse henbe til å komme over de men jeg vill heller ikke at hun skal tro at jeg ikke bryr meg. Hva skal jeg gjøre?❤Elsker deg Stina❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg