Vi var de yngste der..

I går var jeg på bursdagen til Renée, som er en venninne fra Drammen som har flyttet til Oslo. Vi har jo ikke sett henne på kjempe lenge, så det var veldig koselig å sees igjen! 

Vi feiret med masse biff, vin (på de andre siden jeg kjørte), julebrus (på denne frøkna), gaver, selfies og masse skravling! Flere av venninnene til Rene hadde jeg aldri møtt før, så det var ekstra gøy å bli kjent med de. De var så herlige! 

Etterhvert så stengte restauranten, så de andre jentene ville dra videre ut på byen. Men Trine, Victoria og jeg var ikke heeelt klare for byen. Så vi dro heller på en pub som lå rett ved Oslo S, som var skikkelig koselig! Selv om vi garantert var de yngste der. Tror snittalderen var typ 35 år, men det var faktisk bare gøy! For da gikk det liksom ann å ta en drink uten å bli mast på, eller måtte danse og klikke helt. Haha!


 

På vei hjem ble det allsang i bilen med “Dirrty” og “Dina – bli hos meg”. Altså skikkelig jente sing-a-long! Så den timen i bilen suste forbi mens vi hørte på høy musikk og hadde det veldig gøy!

 

10 kommentarer
    1. Så koselig – virker som dere hadde en kjempetrivelig kveld! 🙂
      Og føler det nesten er litt upassende å påpeke det, men synes det var ekstra trivelig å for en gang skyld se litt mer “fargerike” innlegg. Det er det ikke akkurat overflod av på topplisten.

    2. I dette tilfellet mener jeg tilsynelatende litt ulike etnisiteter (og da mener jeg ikke ikke-norske, det ville være umulig å kunne se, men at det i større grad gjenspeiler det mangfoldet som er i samfunnet). Kjenner jeg blir helt stresset av å skrive det her, for er så redd for at det skal komme ut feil, men på topplisten er det jo overvekt av veldig “typisk norsk” utseende, både hos bloggerne selv – og hos vennene deres. Ga dette noe mening?

    3. Jeg er enig med ho over, tror hun mener hverdagslig? ikke bare meg, jeg gjør, “ti ting som gjør deg våken”, “DIY”, “slik unngår du rynker” etc? 🙂 Veldig kjekt at du hadde det koslig <3 og gøy at vi får være med <3

    4. Kan du pliz følge fanpage min for deg,den heter stinafanpage _???elsker deg,full er helt klart forbildet mitt❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞💞

    5. Hei!kan du pliz følge fanpagen min for deg???, heter stinafanpage_,håper du vil følge meg,hadde betydd så utrolig mye,elsker deg ,du er helt klart mitt forbilde💞😍❤😍💞😍😍❤😍💞😍😍❤😍💞💞😍😘😘😘😘

    6. Tenkte ikke noe over det før jeg heller, før jeg ble bevisst på at det at man ikke tenker over det – fort resulterer i lite mangfold som ikke gjenspeiler det samfunnet vi lever i, fordi de som ansees som “typisk norske” fortsatt prioriteres i mange sammenhenger. Dermed anser jeg det nå som et behov å tenke over nettopp dette. Kanskje ikke så viktig i bloggsammenheng for deg – men for meg som driver med teater er det et poeng at teaterstykkene gjenspeiler det samfunnet vi faktisk lever i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg