Endret stil??

Fredagskveld folkens! Nå skal jeg straks i bursdag til en venninne i Oslo. Så det blir veldig koselig! Har roadtrip med både Victoria og Trine på vei inn. Så det blir ekstra gøy!

Tenkte kjapt å vise dere kveldens antrekk før jeg løper videre! Gikk for en litt mer klassisk og voksen look i dag. Har fått litt mer dilla på å ha litt mer klassiske klær den siste tiden. Eller, elsker rosa enda. Men da er det mer duse farger enn knæsj crazy rosa. Hah!

Uansett. Nå må jeg løpe! Håper dere får en fin fredagskveld!

12 kommentarer
    1. Du kler denne stilen veldig godt <3 Jeg håper fredagskvelden din i bursdag blir topp, og det samme med resten av helgen 🙂 Klem!

    2. Kan du lage et innlegg der du skriver tips om hva man kan kjøpe til typen i julegave? (Gjerne ordentlige ting)

    3. Hei Stina. Jeg har et kjapt spørsmål til deg angående kjøp på ebay. Jeg har en handlekurv på 11 produkter, alt under 200kr. jeg lurte på om man får alt tilsendt i en og samme pakke eller om alle produktene kommer hver for seg forskjellige dager i postkassa?
      ELSKER BLOGGEN DIN!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg