For første gang på flere år!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en skikkelig julehandel med gutten min. Vi har handlet inn masse julepynt til juletreet, lys til å henge opp ute, pynteputer, stæsj til julekortet vi skal ta bilder til, julepysj og ikke minst vinglass! Haha, for en shoppingrunde!

Men gud så mye vi fikk handlet på relativt kort tid. Tipper det var fordi Per Fredrik var med. Han er jo litt typisk mann, altså ikke suuuuperglad i å shoppe i timesvis, så vi brukte ikke så mye tid på alt mulig surr som jeg alltid gjør når jeg shopper alene. Men, det skal sies at han ble med i alle butikkene jeg ville i, til og med typ 20 min på Kremmehuset, så den skal ha få en stor tommel opp for!

 

Nå har vi nettopp kommet hjem. Så nå skal vi sette på litt julemusikk og pynte opp stua skikkelig. Det blir så koselig! Tror forresten dette faktisk er første året på mange år som jeg har skikkelig julefølelse, og har lyst til å gjøre masse julete ting. Tipper det er fordi jeg har det så bra med Per Fredrik, vi har eget hus sammen og vi har lille babyen vår! Så nå folkens, er det bare å stålsette seg på masse julete blogginnlegg fremover! Hihi!

 

Har dere begynt på julehandelen?

18 kommentarer
    1. Så koselig 🙂
      Her blir det ingen julehandel i år 🙂
      Holder med den julegaven jeg har i magen, har termin 22.Desember så her har vi levd på ett stramt budsjett siden vi har måtte handlet inn alt til babyen kommer 🙂 Så når babyen kommer skal vi heller ta bildet til jule/nyttårs kort å sende til venner og familie 🙂

    2. Gleder meg veldig til flere julete blogginlegg🎅🔔🎁🎄 kan du vise oss de kortene dere har lagd nor dere har lagd dem det høres veldig spennende ut😆 elsker deg Stina❤

    3. Åh, det hørtes ut som en koselig shoppingtur 🙂 Ble juleshopping alene uten samboeren her. Kjøpte ikke så mye da, etter som vi er studenter og bor i en liten parleilighet, men koselig har vi det likevel 🙂

    4. Herregud! Jeg kjenner en indre stolthet over deg Stina! Nå i det siste så har både bloggen og youtuben vært drit bra! Jeg er sååå glad i bloggen din, og før så jeg ikke så mye på videoene, men halo! Angrer! Du blir bare bedre og bedre! Stå på, for dette går framover! Også må jeg ønske deg en riktig god jul! Kos deg masse med din lille familie! Så glad for at du er en del av min hverdag! Klem Thea (15) 🙂

    5. Juletreet skal opp på lørdag her! Julehånddukene, adventsstaken og annen søt pynt har vi allerede fått opp! Julefilmer går det også for fullt her hjemme, kjøpte til og med en DVD med Jul i Blåfjell, synes det er så koslig, siden jeg har så gode minner fra å se på det når jeg var liten! Gleder meg til å se bilder av all julepynten deres, jeg er sikkert minst like gira på jul som dere haha!
      Hadde foresten vært supert å få svar på kommentar på innlegget ditt om ting som er skadelig på håret. Hvilke shampooer tels som billigshampooer, og hvilke er bra? Er fks Define ok, eller Redken? Eller må en til frisøren for å få noen uten silikon i?

    6. Ja, det kommer virkelig til å bli årets beste julaften (bortsett fra alle vi kommer til å dele med henne i årene fremover selvfølgelig) Så her går vi bare å venter spente på når hun vil melde sin ankomst 🙂 Begynner og bli utålmodige både jeg å pappaen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg