24 Ting jeg vil gjøre i desember!

// reklamelink

God 1 desember! Endelig har julemåneden virkelig begynt, og jeg gleder meg så til denne måneden! Det er så mye koselig som skjer, og det er juleglede overalt. Jeg er så glad for at julen finnes midt i denne lange mørketiden. Da pynter man opp med lys ute, julepynt inne, drar ut på juleshopping og alle virker mye mer glade. Det gjør meg så glad!

I desember er det mange ting jeg ønsker å gjøre, og derfor tenkte jeg det kunne være gøy å skrive ned en liten liste med 24 av tingene jeg vil gjøre denne måneden. 

❤️ Besøke julemarkedet i Oslo sentrum. Har sett noen bilder derfra, og det ser så koselig ut! Så dit må jeg få med Per Fredrik en tur!

🎁 Handle inn julegaver til familie og venner.

✨ Pynte huset utenfor med masse julelys. Ah, det blir så fint når det lyser opp i den mørke juletiden!

🎅🏼 Se askepott på julaften. Den filmen må jeg alltid se mens jeg spiser godteri fra julestrømpa!

❤️ Donere penger til de som ikke er like heldige denne julen. Kirkens nødhjelp har symbolske gaver du kan kjøpe, som for eksempel “en god start” som gir en kvinne i Malawi et barselsett så hun trygt kan føde, eller så har de også “geit” som gave der man kjøper en geit til en familie i blant annet Kongo.

🍪 Bake julekaker. Pepperkaker og cookies for hele jula!

❄️ Gå på ski i vintersnøen. Håper virkelig på snø så jeg kan spenne på meg skiene og gå på tur!

🎄 Pynte huset med julepynt. Vi har allerede satt inn juletre og pyntet det med en del pynt, og pyntet litt rundt i stuen. Men jeg vil ha enda mer pynt! Så her må det handles inn masse mer pynt!

🎁 Skrive ønskeliste til jul

🎄 Høre på julemusikk. Jeg har allerede begynt å lage en egen spilleliste på Spotify med mine favoritt julesanger. “Last Christmas – Wham!” og “Let in snow – Frank Sinatra” er to av favorittene mine!

⛄️ Lage DIY julepynt 

Kjolen min finner du HER

 

🎅🏼 Feire julaften sammen med gutten min. I fjor feiret vi bare lille julaften sammen, men i år skal vi feire julaften sammen, og det blir så koselig!

📸 Ta bilde til julekortet sammen med gutten min og Chloe. Har en skikkelig god ide for julebildet! Blir så koselig å ta bilde sammen som den lille familien vi er! 

💫 Feire nyttår sammen med gutten min

🎅🏼 Juleselskaper med familie. Det blir så koselig! Gleder meg spesielt til å se igjen kusinen min som flyttet til England i sommer!

🎁 Vinne masse penger på julekalenderen. Gutten min har kjøpt en Flax kalender til meg, så nå er det bare å krysse fingrene!

🐶 Pynte Chloe i juleklær. Har allerede kjøpt inn noen veldig søte juleklær til den lille bærta! Får bare håpe at pakkene kommer frem før jul!

🦃 Spise julemat. Altså, det finnes ingenting som er bedre enn kalkun på julaften! Det er jo så mye god julemat at jeg blir helt sulten bare av å tenke på det! 

🎅🏼 Spise risgrøt. Jeg elsker risgrøt, så det skal jeg definitivt spise masse av denne måneden! 

⛄️ Se julevideoer fra mine favoritt youtubere. Det blir gøy det!

🐶 Feire Chloes første jul. Ah lille jenta mi skal feire sin første jul i år, og det er så koselig!

🎅🏼 Kjøpe en julekosedress og bruke den masse! Jeg elsker jo å gå i kosedresser, så jeg må definitivt ha en julete en! 

✨ Skrive nyttårsforsetter og mål for 2017

📺 Per Fredrik og jeg har bestemt oss for å se en julefilm hver dag frem til julaften, og vi har allerede tjuvstartet, og det er så koselig! Anbefaler dere “Four Christmases”. Så den for et par dager siden, og den er så morsom!

 

 

Hva er på din to-do liste i desember?

24 kommentarer
    1. Var morsomt å se deg i byen idag, på kremmerhuset sammen med PF. Skulle gjerne kommet bort å si hei, men da hadde du allerede betalt, og jeg måtte rekke en buss <3

    2. Hei
      Eg har et spm. Ikkje denne kjolen det samme som mørk rød som du fikk fra Nelly?
      Hvordan er det i str i forhold til den andre mørk rød?

    3. Sendte nettopp melding til mamma og sa at 18 år med julekalender er nok, nå vil jeg hjelpe andre. Så sendte jeg henne et bilde av nummer 5 – om Kirkenes nødhjelp❤️ Takk for du minte meg på det, goood jul, Stina❤️

    4. Hvis du mener tre nøtter til Askepott filmen som går på julaften, så har jeg hørt at de skal slutte med å sende den =[ Utrolig dumt, for det er en tradisjon!

    5. Har et forslag til en julefim dere kan se dersom dere har netflix. Så filmen for noen uker siden og syntes den var utrolig bra. Er en romantisk julefilm som handler om at en pris skal ta med kjæresten hjem til familien for første gang og kjæresten hans gjør alt for å overbevise dronningen at hun er den rette for prinsen. En super koselig julefilm og se med sin kjære

    6. Hørtes utrulig koselig ut den listen 🙂
      Her skal vi bare glede oss å håpe på at vi får juleprinsessen vår før jul så vi kan feire vår første jul som en familie på 3 🙂

    7. Så mye fint du skal i desember, Stina 🙂 Ble veldig inspirert til å lage en slik liste selv. Kanskje jeg kommer til å gjøre det 🙂 Jeg vet i alle fall at jeg skal lage pepperkaker sammen med kjæresten, og at jeg ønsker å møte mange av vennene mine i jula, etter som vi bor flere timer unna hverandre 🙂

    8. Det jeg skal gjøre denne julen er å gi mat til omvendt julenisse som står på butikken
      Ta bilder av hundene mine med nisselue
      Sitte i senga å spise godteri fra strømpe på juleaften
      Ha en riktig god jul!

    9. Hei❤️Gleder meg veldig til og få en hund til det er en papillon og den er veldig rampete.Hva gjør dere når Chloe er veldig rampete?Skal høre veldig mye på julemusikk og få julestemning for her må det ryddes til jul hvor mye går det ann og rote😖Hva heter du på Spotify?Har hørt på alle sangene du har anbefalt til oss og digger de virkelig👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg