Det er helt galskap!

Nå er jeg helt sjokkert. Å se hvordan folk oppfører seg på Black Friday er jo helt rystende! Så nettopp en video aftenposten hadde lagt ut fra sørlandssenteret, der det var Black Friday. Folk var så gale at de tråkket over en gammel dame som falt ned i menneskemengden. Altså, hva er galt med verden? Er det såååå jævla viktig å få rabatt på en ny tv at du må tråkke over gamle mennesker? Nei fysj! Kjenner jeg blir helt kvalm av å se hvor gale enkelte mennesker kan bli av salg i butikker! 

Filmen kan dere forresten se HER. Det er også flere folk som begynner å krangle inne på butikken om varer. Altså, skal vi virkelig bli så gale som amerikanere er på film? Really???

17 kommentarer
    1. Handler heller på nettet jeg da 😂😂 tryggere hvertfall 😂 Helt forferdelig at folk skal oppføre seg slik 😳

    2. Hi, jeg så videoen, helt forferdelig! Folk er jo faktisk helt gale😶Hva skjer?!
      Men uansett, jeg er stor fan av deg og bloggen din, du er et STORT forbilde❤️

    3. Så den videoen, det er jo galskap at folk oppfører seg sånn og løper ned en dame bare fordi det er salg i butikkene. Holdt meg hjemme på black friday jeg..

    4. Stina! Hvor er den rosa genseren (fra sjokoladekakehus-videoen!) din fra? H&M? 😀 Og den du har på deg i dette innlegget? Du har så mye fine klær!

    5. Hehe forresten, må legge igjen en kommentar til og si at det er litt søtt av du er favoritt bloggeren min og at kattepusen min heter Stina – hun har en veldig rosa nese og er sånn søt og snill som deg! Hehe

    6. Er det mulig ? Skulle virkelig ikke vært lov å oppføre seg slik.
      Jeg er mest sjokkert over at folk lar seg lure av slikt som Black friday 😛

    7. Det er ikke sånn bare på film. Det ER sånn på black friday hvert år i USA. Bare søk på black friday USA på YouTube så finner du masse 😛

    8. Herregud, jeg begynte faktisk nesten å grine pga den gamle dama! At det går an!! Blir helt kvalm jeg.. Det verste er jo at det faktisk blir enda mer tilbud i januar, så jeg skjønner ikke greia.. Jada, fint for julegavehandel, men herregud

    9. Kjenner jeg blir ordentlig sur når slikt skjer. Bor selv i Sandefjord, og da jeg var på Hvaltorvet i andre etasje så var det en eldre mann som satt i rullestol som bestemte seg for å gå ut av den. Da sjanglet han bort og ramlet rett i en butikk (han var ikke full, men har en ledd sykdom). Jeg som jobber i helsevesenet er pliktet til å hjelpe mennesker, og tenker at mennesker generelt også burde gjøre noe. Så jeg hjalp han opp, la meg understreke at jeg er 17 år i tillegg. Folk som var godt voksne, sto bare å så på, altså????? Sa høyt med vilje til kjæresten min ”hater når folk bare står å ser på” da snudde de raskt og gikk. Skjønner at ikke 20stk. kan komme bort for å hjelpe, men altså da kan de hvertfall gå videre uten å stirre så fryktelig mye! Uff, black friday er virkelig en crazy dag for å si det sånn, er verre enn handelens dag her i sfj.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg