Ny pelsvest fra eBay!

// reklamelink

For noen dager siden fikk jeg endelig den nye pelsvesten min i posten. Jeg elsker å gå med pelsvester, fordi de pynter opp og varmer. Samtidig som at det ikke blir altfor mye klær. Er det en ting jeg ikke takler så er det å gå rundt nedlasset i altfor mye klær. Så da er en pelsvest det perfekte alternativet! Og ja folkens, det er fuskepels. Jeg er imot å bruke ekte pels, så jeg kjøper kun fuskepels. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk ønsker å støtte en så grusom virksomhet, ved å bruke ekte pels. Men det får være en annen sak.

Vest – HER  //  Sko – HER  // Genser – Forever 21  //  Bukse – WOW

Uansett, for et par uker tilbake klikket jeg hjem en rosa pelsvest. Jeg har en i hvit fra før av, som jeg har kjøpt et annet sted, så da jeg fant denne på eBay (av alle steder) ble jeg helt i ekstase! Jeg elsker å bruke rosa så det passet meg perfekt! 

 

Altså, hvor søt og fin er ikke denne pelsen? Jeg elsker den!

Liker du å bruke fuskepels?
Hva er dine tanker om dette?

25 kommentarer
    1. Den vesten var nydelig, tror jeg må klikke med meg den hjem når stipendet kommer i des jeg altså!! 😱 Du kledde den sykt. 😍

    2. Kjempe fin vest og den passer deg kjempe bra:) Og tenk vis du brukte ekte pels, da ville Chloe hengt etter deg:)

    3. Jeg synes den vesten var kjempefin og elsker at det er fuskepels. HELT ENIG med deg om at det forferdelig å ha ekte pels, og støtte en så fæl industri som det! Uff, nei.. Jeg synes det er bra at du som er blogger ikke går rundt med dyre pelsjakker sånn som mage andre bloggere som skal vise hvor mye penger de har osv.. Kjempefin vest du har!❤️

    4. Ja jeg bruker fuske-pels når jeg skal pynte meg😊 Det er sååå fint med en tight kjole også fuskepels❤️ Det er det perfekte “festantrekket”!😃😃
      Du er super pen og søt💞💞 Klem!

    5. Ååå den kledde du!!!❤️❤️❤️ Jeg har også en fuksepels vest men det er en jente i C klassen som baksnakker meg for at jeg bruker den😔burde jeg bruke den allikevel ? Elsker bloggen din ❤️❤️

    6. Synes selv ekte pels er finest. Men det finnes også mange indrustrier som selver pels fra dyr som har død naturlig. Så synes ikke man skal ta alle indrustrier under en kam.💛

    7. Syntes pelsindustrien er helt forferdelig. Men syntes det er litt feil å være i mot pels, mens man syns man kan trøkke i seg kjøtt. Jeg bruker verken pels og spiser ikke dyr. Nettopp fordi dyr er dyr, uansett hva man skal bruke det til, er ikke pels noe særlig verre enn en burger. Hvis man skal sette det litt på spissen. Synes bare det er rart å tenke på at folk ikke vil ha på seg dyr. Men å tygge å svelge ett dyr er ok. Det er bare mine tanker og meninger om det da. Hehe 🙂

    8. Miski (^) : hvilke industrier tenker du på her? Pelsen du finner i butikken er nemlig ikke av dyr som har dødd naturlig; disse har vokst opp i trange bur, og har lidd hver dag, hvert sekund av sitt liv.
      Det å si at mange industrier selger pels fra dyr som har dødd naturlig,er faktisk galt, og bare en måte å dekke over sannheten. Det å masseprodusere pelsprodukter med pels fra dyr som har dødd en naturlig død, er i praksis umulig. Det vil ikke være nok av disse døde dyrene til å tilfredsstille etterspørselen i samfunnet, pelsen ville trolig blitt dårlig, og det ville på ingen måte vært lønnsomt.
      Vær så snill å ikke være så feig at du må bortforklare sannheten bak pelsen. Blodsporene er vasket vekk fra din jakke, men realiteten endres ikke av den grunn. Så jo, i dette tilfellet vil jeg si at du SÅ ABSOLUTT kan trekke alle under en kam. Uansett om dyrene får mat, ikke blir pisket, slått osv., er det å holde slike dyr i små bur uforenenlig med god dyrevelferd. Punktum.
      Men sure, det viktigste er vel at det er fint?

    9. girl du er sinnsykt pen på bildene i dette innlegget!! Damn! Elsker sminken din og fargene du har brukt, pluss at du ser tan ut

    10. Hvordan har du fått tak i den genseren fra forever 21,
      det er jo ikke forever 21 i Norge om jeg ikke tar feil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg